1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

"Acces denied"

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi huffda 06.04.2005.

  1. huffda

    huffda Member

    Liittynyt:
    16.12.2003
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo elikka mun ongelma on seuraavanlainen: Joskus kun installoin microsoft officen (oletan etta tasta ilmestyi tama kansio" niin se teki mun kovalevylle jonkun nakoisen "rekisteri"kansion, mika lie en tieda. Kansion nimi on "do7ae3701c2a581464d3fb4", aika mukavan pituinen.

    Ongelmani on se etta jotenkin vahingossa onnistuin siirtamaan mun mp3-kansion ton "do7ae3701c2a581464d3fb4" kansion sisalle, ja nyt se sanoo etta "acces denied" kun koitan avata tota mp3-kansioo. Pistaa vahan v.........n kun siella on noin 15 gigaa musiikkia.

    Kerran joskus aikasemmin mulla olis vastaavanlainen ongelma jonkun leffan kanssa et se ei antanu lupaa avata sita. Sillon sain neuvon etta regedit:sta poistin jotain rekistereja, toimi sillon. Mitakohan nyt pitas teha, ilmeisesti jotain rekisteria pitas raplata?? Odotan neuvojanne...

    p.s. puuttuu ä ja ö kirjaimet koska oon ulkomailla.
     
  2.  
  3. morbir

    morbir Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2003
    Viestejä:
    939
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nyt pistit pahan...
    saatat olla oikees tosta rekisteri hommasta, koitas poistaa office ja asentaa uudellee. tai sit koita mennä vikasietotilaan ja siirrä sitte takas toi kansio...Mut luulen et se kansion avaaminen onnistuu jos sen rekisteri tiedon löytää. eti kaikki kohdat rekisteristä missä on maininta officesta...
     
  4. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143

Jaa tämä sivu