AC-3 äänet

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Cowie 01.11.2002.

1. Cowie

Cowie Guest

Yhdistelmä on PowerDVD deluxe (patchattu), ja Terratec DMX 1024 Xfire tms. äänikortti. Optisella piuhalla sitten vahvariin.

Manuskojen mukaan molemmat tukevat toisiaan, mutta AC-3 ääniä en saa ulos, en sitten millään. Parhaat tulokset ovat olleet, se että olen saanut vahvarilla näkymään, että AC-3 stream on tulossa, mutta mitään ei ole kuulunut.

Leffana nkäytän Harry Potteria, jossa on ainakin media plaeyrin mukaan AC3-äänet, tai ainakin joku sellainen kodekki on käytössä.

Missä vika? Onko mun kodekit jotenkin päin helvettiä (olen kyllä asennellut vaikka mitä:), olen sen 5.02.corporate.ac-3.hässäkän kyllä instannut. Onko jollain toimivaa yhdistelmää tosta?

Muuten toimii hienosti, Matroxin DVDmax-ulostulo on mahtava, ja tekstitikin näkyy. Vielä kun saisi nuo AC3:t kuulumaan niissä leffoissa jossa niitä on..

2.  
  3. eemelietu

eemelietu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko powerDVD:ssä Spdif-ulostulo päällä? Se on Sonyn ja Philipsin standardi (Sony Philips Digital Interface) jota ainakin oma vahvarini ymmärtää(Yamaha). Voit koittaa myös koaksiaalipiuhalla toimivuutta

Jaa tämä sivu