Yhdistelmä on PowerDVD deluxe (patchattu), ja Terratec DMX 1024 Xfire tms. äänikortti. Optisella piuhalla sitten vahvariin. Manuskojen mukaan molemmat tukevat toisiaan, mutta AC-3 ääniä en saa ulos, en sitten millään. Parhaat tulokset ovat olleet, se että olen saanut vahvarilla näkymään, että AC-3 stream on tulossa, mutta mitään ei ole kuulunut. Leffana nkäytän Harry Potteria, jossa on ainakin media plaeyrin mukaan AC3-äänet, tai ainakin joku sellainen kodekki on käytössä. Missä vika? Onko mun kodekit jotenkin päin helvettiä (olen kyllä asennellut vaikka mitä, olen sen 5.02.corporate.ac-3.hässäkän kyllä instannut. Onko jollain toimivaa yhdistelmää tosta? Muuten toimii hienosti, Matroxin DVDmax-ulostulo on mahtava, ja tekstitikin näkyy. Vielä kun saisi nuo AC3:t kuulumaan niissä leffoissa jossa niitä on..
Onko powerDVD:ssä Spdif-ulostulo päällä? Se on Sonyn ja Philipsin standardi (Sony Philips Digital Interface) jota ainakin oma vahvarini ymmärtää(Yamaha). Voit koittaa myös koaksiaalipiuhalla toimivuutta