elikkä tukeeko toi emo intelin uusia E8x00 sarjalaisia? ja tuossa lukee että integroitu verkkokortti niin en tarvitse sitä erikseen vanhasta koneesta? ja onkohan tossa integroitua äänikorttia? kiitos etukäteen
lyhykäisyydessään vastaukset kysymyksiisi. tukee, integroitu verkkokortti on kyseisessä emossa, kuten myös äänikortti.
elikkä nyt sitten lopullinen selvennys. kun yhessä myyntilaatikossa luki näin "With IP35-e you are prepared for the latest 65nm and the next generation 45nm ulti-core CPUs." että ONKO JOKU SAANUT abit IP35 E:n ja ton E8400 prossun toimimaan ja päivitettyä biossin tolla prossulla koneen käynnistyksen jälkeen? kun mulle sanottiin että tällä mun amd 3500+ prossulla ei saa biossia tolle prossulle päivitettyä. KIITOS sille ketä selventää vielä
omakohtaista kokemusta ei ole toimiiko, mutta ulkomaisilta foorumeilta mitä katoin, niin toimii. ja sillä amd prossulla et tosiaan saa päivitettyä, sitä ei voi mitenkään saada toimimaan ton ip35-e:n kanssa. jos oot ostamassa vasta emoa, niin ota liikkeeseen yhteyttä mistä ostat ja pyydä niitä tekemään se ennenkuin pistävät sulle sen emon, maksaa muutaman euron.. edit: pitäis sen toimia vanhemmillaki biosseilla, mutta ei vara venettä kaada.
Olen tällaista emolevyä ajatellut ostaa seuraavaksi ja kysymyksiä on seuraavanlaisia: Paljonko ottaa väylää? Esim 8*450 onnistunut helposti? Mitä eroa tässä on IP35-E malliin? Vikoja? Piirisarjajäähdytin on ilmeisesti erilainen mutta tarviiko sitä jos ajaa E4500 @ 3.6 ghz?
taidan sittenkin päivittää ite tuon biossin niin miten se sitten tapahtuu? saako tolla mukana tulleella cd:llä päivitettyä sen? vai pitääkö jostain ladata ja mistä?
Voit päivittää Abitin omalla FlashMenu ohjelmalla tai buutata koneen USB-tikulta ja päivittää sieltä.
Itse olen käyttäny winflash ohjelmaa biosin flashaukseen ja se oli mielestäni erittäin hyvä. Suoraan windowsista saa flashattua.
Paljonko tämä Abit IP35-E kestää väylää? Riittääkö varaa kellottaa Q9450 prossua ja 800Mhz muisteja vai onko siirryttävä kellotuksen takia PRO-malliin?
3,2 on tällä hetkellä helposti mennyt rikki. Joku saanut 3,6GHz Q6600, mutta siitä eteenpäin en tiedä.
Mitenkä saan asennettua 64bittisen windows xp:n sata kovolle, tällä emolevyllä? Emon ajuri cd:llä on sata ajurit vista 32 ja 64bittiseen, ei xp:en