Myynnissä olis n.3kk vanha perusemolevy pelaajalle. Myyn koska ei ole yhteensopiva nykyisen prossun kanssa. Speksejä lisää TÄSTÄ ja TUOSTA. Itse maksoin lankusta 93.90€ joten ajattelin että myyntihinta vois olla jotain hieman alle puolet tuosta, mutta siitä voidaan tietenkin neuvotella. Kaikki romppeet tulee tietenkin mukaan (kaapelit,Crossfire,softat..etc) Yhteyttä mieluiten s-postilla tai tekstiviestillä, sillä viikot menee valtion palveluksessa joten puhelimeen en ehdi vastailemaan. Viikonloppusin asioita voidaan tietenkin hoitaa puhelimitse. Ei muuta kun tarjousta tulemaan *edit by pkaksp*
Toihan on vaan huuto.nettii linkitys ja hinta määräytyy huutojen mukaan, joten en oikein voi tarkkoja hintoja ladella muuta kuin OSTA HETI-hinnaksi 65€.
Nuo säännöt kieltää linkitykset huutokauppaankin. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/637858
Joo olin vissii hieman myötälaitasessa vielä kun tota kirjottelin En vaan nyt ihan ymmärrä mitä pahaa huutokauppoihin linkityksessä on jos kerta AfterDawn haluaa tarjota vain ostajalle/myyjälle mahdollisuuden ilmoittaa tuotteista ja hinnoista.
No ne nyt on sellaiset säännöt rustannut, kieltävät meili ym. osoitteiden näkymisenkin. Niihin on selvä syy kun saattaa ruveta spammia pukkaamaan kun osoite näkyy yleisellä saitilla. Minä linkitin yhteen viestiin ne säännöt, kannattaa vilkaista ja poistaa luvaton edit nappulaa käyttämällä. Se löytyy oman viestin oikeasta yläreunasta.
Osto- ja myyntipalstalla, sekä keskustelualueilla on olemassa säännöt joita kaikkien käyttäjien tulee noudattaa. Jos säännöistä on jotain nuristavaa, niin voi ottaa yhteyden suoraan ylläpitoon. LUE: Myyntialueemme erikoissäännöt LUE ENSIN: Keskustelualueiden säännöt