1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Aasi toimii hienosti!

Viestiketju Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista -osiossa. Ketjun avasi plakkari 04.02.2002.

1. plakkari

plakkari Guest

Ihan vaan vastapainoksi kaikille valituksille ja vikinöille, minulla toimii aasi aivan mainiosti. Käytössä on uusin betaversio. Oma kone vaan on niin puhditon, ettei voi imuroida samanaikaisesti, jos tekee jotain muutakin.

2.  
  3. Malakhai

Malakhai Guest

Ei minullakaan ole mitään valittamista donkkarin toiminnasta. Viimeiset pari viikkoa on yhteysnopeus (d/l) ollut keskimäärin 40 kbit/s, joka mun mielestä on jo ihan siedettävä ottaen huomioon, että voin samalla vaikka pelata MOHAA:ta verkossa.

Minullakin oli jossain vaiheessa ongelmia servereiden löytymisen ja nopeuksien kanssa, mutta asia korjaantui uusimman version asennuksella, asetusten viilaamisella ja servulistan taajalla päivittämisellä.

4. Loopper2

Loopper2 Guest

mullakin toimii melkei täydellisesti kun imuroi edonkey botin lähti rullaamaan mutta pitää käydä hankkimassa vielä verkkokortti että yhteys ei pätkisi.
    Mulla on KaNetti hyvällä onnella se ottaa 20 KB\sec mutta sitten ku otan netistä vaikka peli demoa 100-150Kb\sec

Jaa tämä sivu