Laittakaapas nyt kunnon neuvo että miten teen DVD elokuvan kun on jo valmiina toi kuva tuolla kovalevyllä. Kyseessä on melkein 8GB kuva , ja olen kyllä katsellut noita kaikenmaaliman ohjeita netissä mutta ei tahdo millään löytyä sopivaa. Eli... haluan polttaa tuon elokuvan 2:lle levylle ilman karsimatta mitään , nyt mistään videoon koskemisesta puhumattakaan. Tuossa on kaikki extrat jne. ja haluan jättää koskemattomaksi tuon ja polttaa sen vaan kahdelle niin että varmasti pelittää ok.
Tai sitten helpompi tapa on hakea täältä http://www.doom9.org/ DVDFabin viimeinen freeware versio ja tehdä homma sillä. Todella helppoa. Download > full software page ...sieltä löytyy VOB Toolsin kohalta.
Joo, muuten olisi ehkä hieno ohjelma mutta kun ei satu toimimaan, minulla oli jo ennestään tuo uusin versio 0.17 tai jotain. Se ohjelma aiheuttaa virheen NTDLL.DLL tiedostossa ja sulkee itsensä kun sen alkaa tarkastamaan DVD tiedostoja tehdessään levyjä , eli lisää vinkkejä kiitos. Ja mm. Ifoedit ei suoranaisesti käy ainakaan tässä kysymyksessä koska tarkoitukseni on siis saada tuo kuva kaikkineen levylle . Jos joku osaa neuvoa miten splitti tehdään sillä niin että saa kaikki levyn extratkin mukaan niin se on tervetullutta. Olen tehnyt tuolla jo pari kuvaa jossa on pelkkä elokuva ilman ylimääräistä. Kaikki ohjelman ohjeet joihin olen törmännyt ovat olleet juuri noita.
dvd2one:lla. full disk ja layers. Toinen toiselle ja toinen toiselle. En ole kokeillut onko extrat ekalla levyllä ja toimiiko täten menu oikein. Pelkän elokuvan olen tuolla "jakanut" kahdelle levylle. Kannattaa varmaan ensin kokeilla rw:lle vanha kunnon dvdxcopy:kin hoitaa homman ei vain ole se halvin softa.