Aaaargh! Elokuva 2lle DVD+-R lle apua tarvitaan

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi sammy56 01.05.2004.

1. sammy56

sammy56 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Laittakaapas nyt kunnon neuvo että miten teen DVD elokuvan kun on jo valmiina toi kuva tuolla kovalevyllä. Kyseessä on melkein 8GB kuva , ja olen kyllä katsellut noita kaikenmaaliman ohjeita netissä mutta ei tahdo millään löytyä sopivaa.

Eli... haluan polttaa tuon elokuvan 2:lle levylle ilman karsimatta mitään , nyt mistään videoon koskemisesta puhumattakaan. Tuossa on kaikki extrat jne. ja haluan jättää koskemattomaksi tuon ja polttaa sen vaan kahdelle niin että varmasti pelittää ok.

2.  
  3. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
  4. ~Jööman~

~Jööman~ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tai sitten helpompi tapa on hakea täältä http://www.doom9.org/ DVDFabin viimeinen freeware versio ja tehdä homma sillä. Todella helppoa.

Download > full software page ...sieltä löytyy VOB Toolsin kohalta.

5. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

6. toukkaman

toukkaman Guest

Toinen ääni dvd-fabille. Ilmainen, erittäin helppo ja nopea softa.

7. ~Jööman~

~Jööman~ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    DVDFab on nykyään maksullinen ohjelma, mutta ainakin tuolta siis löytyy se vika freeware versio.

8. sammy56

sammy56 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo, muuten olisi ehkä hieno ohjelma mutta kun ei satu toimimaan, minulla oli jo ennestään tuo uusin versio 0.17 tai jotain. Se ohjelma aiheuttaa virheen NTDLL.DLL tiedostossa ja sulkee itsensä kun sen alkaa tarkastamaan DVD tiedostoja tehdessään levyjä , eli lisää vinkkejä kiitos.

Ja mm. Ifoedit ei suoranaisesti käy ainakaan tässä kysymyksessä koska tarkoitukseni on siis saada tuo kuva kaikkineen levylle .
    Jos joku osaa neuvoa miten splitti tehdään sillä niin että saa kaikki levyn extratkin mukaan niin se on tervetullutta.
    Olen tehnyt tuolla jo pari kuvaa jossa on pelkkä elokuva ilman ylimääräistä. Kaikki ohjelman ohjeet joihin olen törmännyt ovat olleet juuri noita.

9. toukkaman

toukkaman Guest

dvd2one:lla. full disk ja layers. Toinen toiselle ja toinen toiselle. En ole kokeillut onko extrat ekalla levyllä ja toimiiko täten menu oikein. Pelkän elokuvan olen tuolla "jakanut" kahdelle levylle.
    Kannattaa varmaan ensin kokeilla rw:lle

vanha kunnon dvdxcopy:kin hoitaa homman ei vain ole se halvin softa.

Jaa tämä sivu