A P U A ääni ja video ei synkkaa

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Jmaximus 25.12.2006.

  1. Jmaximus

    Jmaximus Member

    Liittynyt:
    13.12.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ongelmana on, että kun siirrän toppylta koneelle > ProjectX > mv2 > mpg ja muutan videon Divx Converterilla niin ääni ja video ei synkkaa. Yleensä leikkattujen kohtien jälkeen.

    Olen kokeillut muutta videon virtualdubmodilla ei auta ja olen myös kokeillut TMPGEncä ja sitten convertoinut eikä ole auttanut.

    mpg video ja ääni on synkassa. Vika on ollut jo pari viikkoa eikä edes auttanut koneen formatointi ja uudelleen asennus.

    Mitä pitäisi tehdä, että sais videon ja äänen synkkaan keskenään?
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Auttaako jos leikkausta ei tee ProjectX:llä vaan leikkaa sitten vaikka Virtualdubmod:illa siitä AVI:sta ne pätkät pois joita ei halua mukaan?
     
  4. Jmaximus

    Jmaximus Member

    Liittynyt:
    13.12.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei auta
     
  5. -Ihmemies

    -Ihmemies Member

    Liittynyt:
    03.03.2004
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oletko kokeillut että video ja ääni muutetaan erikseen jonka jälkeen yhdistää ne niin silloin kuva ja ääni pysyy tahdissa. Eli suorita normaali demux ja sitten video erikseen pakataan ja ääni erikseen. Yhdistämisen olen tehnyt AVIMux_QUI ohjelmalla jolla saa myös sen tekstin (SRT) mukaan jos yleltä olet tekstiteeveen saannut mukaan..

    Ainakin tietokoneella tiedoston voi katsoa, en sitten tiedä yrititkö tehdä jotain oikeaa Divx -elokuvaa joista en tiedä mitään..
     
    Viimeksi muokattu: 27.12.2006
  6. Jmaximus

    Jmaximus Member

    Liittynyt:
    13.12.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    JES Nyt rupes pelittää hain VideoRedo Plussan ja tein sillä rec:in .vob muotoon ja muutan DR.Divx:llä divx muotoon.

    Kiitos kaikille kuitenkin avusta.

     

Jaa tämä sivu