900 mb mini DVD

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi justjuha 25.04.2003.

1. justjuha

justjuha Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Köyhänä olen yrittänyt tyytyä mini sellaisten tekoon. ruokahalu kuitenkin kasvaa syödessä ja nyt olisi tavoitteena päästä ainakin 900 mekaan asti. siis, kuinka saan poltettua Uleadin movie factorylla ja Sonyn CRX 175:lla tai Aopen 2440:lla 900 mb:n CD-levyjä? Ohjelma näyttää, että vain 702 mekaa on tilaa vaikka sisällä olisi suurempi levy. onko tällaiseen ongelmaan mitään keksintöä (muuta kuin raha)?
    Nimittäin kun tuo hankkimani kiinalainen Baierin suostuu toistamaan nämä miniDVD:t ja laadunkin olen saanut säädettyä kohtalaiseksi niin, että 700 mekaan sopii n. 50 min ohjelmaa.

2.  
  3. Adder_78

Adder_78 Guest

älä välitä vaikka se tunnistaa sen koon väärin... niin se tekee aina 90/99 min kiekoille... Jos se ei suostu polttamaan niin sitten on huono softa... vaihda vaikka neroon ja sieltä ylipoltto asetuksiin oikea määrä minuutteja.

jos teet miniDVD:tä niin silloin pitäisi authorointi onnistua muillakin softilla kuin Uleadilla... sitten vain käryttää esim Nerolla

4. justjuha

justjuha Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis mitä?! Niinkus näkyy, olen noviisi näissä asioissa, joten milläs tällainen authorointi parhaiten onnistuu? Eli, pitäisi kai jollain oj´hjelmalla saada aikaan audio ts ja video ts hakemistot ja sinne (video ts) sisältö. Tällä Uleadin ohjelmalla kun olisi niin pirun kätevä tehdä koko homma. Millä mä voin tehdä siis vastaavat kohtausten, taustakuvien, taustamusiikin ym. valinnat ja tallettaa ne sitten ko hakemistoihin ifoina ja vobbeina ja minä lie tiedostoina (joku kolmaskin oli)? Sittenhän ne voisi käräyttää vaikka sillä nerolla. Mulla ei siis ole valmiita jotain ripattuja tiedostoja vaan itse kaapattua mpeg2 kuvaa.

5. Adder_78

Adder_78 Guest

Se on Uleadin softa on varmasti helpoin tapa hoitaa homma... Sitten löytyy sellasia softia kuin DVDmaestro ja Scenarist, mutta niissä hintalappu on aika korkea. Ja käyttäminen ei ehkä ole niitä helpoimpia. Mutta on kait niitä muitakin esim Doom9:stä löytyy oppaita useista eri DVD-authorointi softista.

Jaa tämä sivu