8mb/1 netti, ja korkea ping.

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi iViljami 19.08.2009.

1. iViljami

iViljami Guest

Pelaan tällä hetkellä peliä nimeltä Gunz. yleensä suomalaisille on ping 5-15. itselläni on 25-35 joka on ping joka yleensä normaalisti olisi jonkun Hollantilaisen ping suomalaiselle. Onko kenelläkään mitää apua, olen melkein kaikkea koittanut, internet operaattorin vaihtoi en vielä ole, jos vaihtaisin nettinopeauden 12/3 mb, mauhtaisiko se korjata asian? ps. ja minulla ei ole latauksia päällä, eikä koneessa ole viruksia.

2.  
  3. terppali

terppali Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei tuo ping kovin korkealta kuulosta.

4. iViljami

iViljami Guest

no ei varmaan kuulosta, mutta kyseises pelis suomi pingit kuuluis olla semmoset 5-15, ja mulla ne menee ihan liikaa jostain syystä

5. eekoo

eekoo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eipä tuo nyt tosiaan mikään paha ole, oletko edes huomannut siitä mitään käytännön haittaa vai häiritseekö vain tuo "suuri" luku? Oletko koittanut muita pelejä ja seurannut pingiä? Kaistasi nosto nopeammaksi ei tuohon asiaan auta.

6. jusunakki

jusunakki Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    jeah kaistan nopeus ei vaikuta pingiin

7. iViljami

iViljami Guest

suuresta pingistä on käytönnön haittaa , ja minulla on myös normaalia suuremmat jokaisessa pelissä mitä olen testannut

8. Spaddu86

Spaddu86 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuskin huomaisit pelissä mitään eroa vaikka pingi olisikin hieman pienempi ellet lukuja tuijota.

Pelin rate asetukisa säätämällä voi ehkä saada jotakin aikaan mutta tuskin paljoa, operaattorin vaihto saattaa auttaa tai huonontaa.

Jos peli ei kuitenkaan lagaa niin turha stressaa noin pienestä pingi erosta.

9. miikate

miikate Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tosi on, itse pelaan BF2 ja ping yleensä 50-99 mutta hyppii jopa 250iin ajoittain, ei haittaa

10. leffa1

leffa1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla oli ennen kans pingit 100-250 cod4 pelatessa integroidulla näyttiksellä ja peli pätki aika kovasti
    mutta asia korjaantui kun ostin uuden näyttiksen nytte on pingit 40-60

ootko muuten kattonu että sulla ei oo hirveesti ohjelmia päällä taustalla sekin vaijkuttaa pingiin

11. thejammy

thejammy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    aikamoinen guru saa olla jos huomaa tuon 10-30MILLISEKUNTIN eron pingissä... en kyllä itse ole varmaan ikinä törmännyt noin matalaan pingiin, aina pelaan jollain ~80 pingillä eikä se häiritse _yhtään_
    todennäköisesti jos näytön,näppäimistön ja hiiren viive on isompi kuin tuo.

tuossapa onkin peli jossa voit testata omia refleksejä, eipä paljoa tuossa vaikuta tuo sanomasi 0.035s http://www.fingertime.com/bullettime.php

Viimeksi muokattu: 22.08.2009
  12. Divisor

Divisor Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen tuota peliä pelannut ja sanon että siinä on semmoinen meno että tuo pingi ei tuo muutosta mitenkään. Netin nopeuden vaihtaminen ei vaikuta asiaan mitenkään eikä tosiaankaan mikään koneen rauta, paitsi jotkut 50' luvun (lol). Veikkaan että joku ohjelma taustalla syö sinulta hiukan (joku selain, mese, mikä vaa mikä käyttää nettiä).

Jaa tämä sivu