Elikkäs sain ton kortin vasta ja olen asentanut ajurit sun muut tähän ja menin testaamaan crysistä. kaikki high,resot tuhannen ja ei reunapehmennyksiä. se menee muuten ihan hyvin mutta kun tulee isompi alue tai tulee kova räiskintä tilanne nii fps tippuu ja alkaa kaamea lagi? Mistä voisi johtua?
Lataa uusimmat ajurit, ehkäpä näytönohjaimeltasi on liikaa vaadittu niin hyvillä graffa asetuksilla pelaaminen. Kokeile jatkuuko lagi, jos laitat huonommat asetukset.
Tekee saman myös medium kraffoilla. ja mitä olen tosta näyttiksestä lukenut nii hyvin pitäisi high kraffoilla mennä. Uusimmat ajurit ovat jo asennettu.
Tuo lagi on sinun prosessorista kiinni. Tuolla prosessorilla ei crysistä medium eikä high asetuksilla pelata.
Milläs kelloilla tuo prossu pyörii??? Itsellä vataava näyttis, muistia samanverra mutta hitaampaa (400MHz) ja prossu AMD:n 4600 X2 @2,4GHz, hyvin pyörii high asetuksilla ilman reunanpehmennyksiä. Väittäisin ettei ole prossusta kiinni jos on yli 2GHz.
Winkkarin uudelleen asennus on kova sana jos sitä ei ole harrastanut viimeisen puolen vuoden sisään. Ainakin vanhassa kunnon Counter Strike Sourcessa se auttoi minua vanhalla Radeonillani jopa 30fps:n verran. Suosittelen...