millonkohan kyseisen tuotteen hinta alkaisi laskea vai laskeeko ollenkaan? mikä olisi mahdollinen halvin hinta? nykyinen hinta on minulle liian suuri kun olisi tarkoitus uusia emo,prosu ja muistit.
Ratkaisenvasti sen hinta on tuskin ihan heti laskemassa, kun kilpailevaa tuotetta ei juurikaan ole. Saattaa se vähän hiipua ajan kuluessa. Eri asia, jos Ati saa jotain kunnollista markkinoille kunnolliseen hintaan, eli nvidia pakotetaan laskemaan hintoja.
ei varmaankaan laske hirveesti toi hinta tulee uudet hieman tehokkaammat jossain vaiheessa ja pienemmällä hinnalla ja nykyiset siirtyvät end of life kategoriaan.
täytii sitten vaan odotella pikku hiljaaa hinnan laskua ja toivoa että ati tekee sellaisia pommeja sen uusista korteista
Hinnan lasku on hyvin todennäköistä, itse löysin - taisi olla jimmysiltä - 8800 sarajalaisen useamman kympin alta 300e, eli jonkun näköstä notkahdusta itse ainakin odotan.
Itsekkin aion kyseisen kortin ostaa, kunhan hinta painuu vähän alle 250e ;p samalla menee emo ja muistitit sekä prosu vaihtoon ;p