ihan ensiksi onko nettikaupoilla jotain kasauspalvelua kun ite en o koskaan tehny. n.800-900€ pitäs siis saada se keskusyksikkö ja vista. näyttö,näppäimistö,hiiri ja modeemi erikseen kone olis lähinnä pokerin pelaamiseen ja netistä otettujen tv-sarjojen katseluun. tavoitteena siis olis kone jolla kaikki toimis sillai nopeesti ja sujuvasti eikä kiintolevy tila heti loppuis. näytöks oon suunnitellu SAMSUNG SyncMaster 2693HM tai 2493HM. vai olisko tähän parempia(mut ei kalliimpia!)? resoluution täytyis olla väh.1600x1200 ja toimisko näyttö sillai kakkos televisiona jos tykki räjähtää ni laittais tietokoneen dvi ja digiboxin hdmi(toki perus oletuksena vois olla tietokone hdmi:llä josse kerta parempi on)? ja näppämistöksi oon ajatellu Logitech diNovo Media Desktop Laser vai olisko jotain järkevämpää? numeronäppäimet erikseen ja sit joku modeemi vielä. mikä olis semmonen perushyvä?
Ite oon kattonu kasauspalveluja Mikromafiasta ja Multitronicista Ja oon ostamassa mikromafiasta konetta. Edit: korjasin multitronic-linkin.