Mikromafiasta kattelin kasattavia koneita ja päädyin seuraavanlaiseen muokattuun "Morse Gamer2:een": Kotelo: Compucase 6C60BS ATX Virtalähde: Fortron 500W virtalähde Emolevy: Intel DG33TL, 4xDDR, vga/dvi, gblan, hd-audio, firew, raid, mAtx Prosessori: Intel Core 2 Duo E8200 2.66GHz 6 Mt Boxed Muisti: Kingston 3GB 800MHZ DDR2 CL5 DIMM Kit (3x1G) Kiintolevy: Seagate Barracuda 7200.10 250GB SATA2 16MB Näytönohjain: Radeon HD 3850 PCI-E 512 Mt Käyttöjärjestelmä: Windows XP Home Edition FI (OEM) Kannattaisiko ostaa tuollainen kone? En pelaa uusimpia FPS pelejä muuta kuin S.T.A.L.K.E.R.:ia että pyörisikö tolla kokoonpanolla samanlaiset pelit? EDIT2: muokkailin ja hintaa kertyi sellaiset 780eur, sisältää kasauksen, käyttiksen asennuksen ja testauksen.
tulee vähän turhan kalliiksi kun lisää käyttiksen ja sitten vielä kasauksen.. mikä mahd. mättää omassa kokoonpanossani?
itse ehdottaisin omaa kasaamaani kaikki on yhteen sopivia ja pitäisi pyöria se stalker ja voit vaihtaa käyttiksen itsella on tuo xp koska vihaan vistaa käytän niin kaun xp kun vistan tekijät saavat valmiiksi vistan eikä pidä noita ns keskeneräisiä versioita kaupoissa http://hintaseuranta.fi/kori.aspx?sisalto=60710,64432,40419x2,62912,64382,20046,68588&tabi=hintakori
Joo en itekkää oo vista-fani... mutta aattelin kysyä tosta (omasta) kokoonpanostani paikan päällä että onko kaikki yht. sopivia.. itse kun en viitti riskeerata että asennan komponentit väärin tms.
Itse olen tälläistä miettiny, alin hinta 780e tällä hetkellä. Jos prossua tai näytönohjainta vaihtaa ni saa halvemman.
Repesin.. Lyödään 8800gt kiinni ja muistia vaan 1giga ja vista = ei pyöri mikään.!!! Jos toi kaveri ei meinaa mitään kaikkia uusia pelejä pelata, niin hd3850 riittää loistavasti, nimittäin se pyörittää MYÖS uudet pelit, tosin ei samalla tavalla kuin 8800gt. Itse ottaisin tuon Mikromafia paketin. Itellä muutenkin suht sama kone (e6750 @3ghz ja hd3850) ja ei voi valittaa mistään.