Noniin! Olisi pikku ongelma sellaisen jutun kanssa kun netti sivut jotka jotenkin vain aina uudestaan ja uudestaan laittavat itsensä aloitus sivuksi (www.6md.de). on poistettu rekisteristä ja kaikista mahdollisista ja aina vaan tulee takaisin. kaikki kazaat ja sellaiset poistettu. Onko kukaan törmännyt samaan ongelmaan? onko kenelläkään tietoa mitä rippeitä koneelle mahdollisesti vielä jää josta nämä sivut saavat aina "alun". toivottavasti tässä riittävä kuvailma ongelmasta. Kiitos kaikille jo etukäteen.
Mulla oli työkoneessa sama ongelma: c://blank oli aloitussivuna, eikä meinannut millään saada vaihdettua. Työkalut -> Internet asetukset -> Asetukset -> Näytä objektit. Sieltä joutui kaiken poistamaan ja nyt toimii. Aloitussivuna itse määritelty sivu, eikä ole enää vaihtunut blankkiin. EDIT: korjailua... _X_X_X_X_X_[small]Väliäkö sillä mitä muut sanoo, riittää kun olet itse aina oikeassa![/small]
EI Auttanut tuokaan..... lisä havaintoja: ongelma häviää kun vaihtaa aloitus sivun-> kun boottaa uudestaan koneen se on takaisin.....Tämä kyseinen juttu on ilmeisesti ohjelma joka käynnistyy noin 20 sekuntia XP bootin jälkeen. Rekisterit on tyhjennetty turhat ohjelmat on poistettu (ainakin mitkä kuulostavat vierailta). Kaikkea on kokeiltu....epätoivo alkaa vallata mielialan