Olen ostamassa piakkoin Nokian 6125sta ja haluaisin käyttökokemuksia ko. puhelimesta, käytettävyydestä, käyttöjärjestelmästä jne. Ja sitten se ydinkysymys: Taittuuko 6125 180 astetta kuin esim. 7200? Eli se on kyllä aivan hanurista. Jos taittuisi silleen normaalisti eli ei aivan levyksi vaan silleensä n. 70-85 astetta niin se olisi ok. Ymmärsittekö? Ja kommentteja joka saa pistää joka reiästä.
Ohhoh, nuo asteet meni vähän väärin, eli jos taittuisi jtn. 150 astetta tai miten onkaan Siis kuitenkin silleen että ei taitu 180 astetta.
Emäntä ainakin on kovasti pitänyt ja kehunut Ja ei taitu aivan levyksi vaan jotakuinkin niin kuin selitit jos oikein ymmärsin.
No hyvä, tuo oli viimeinen naula arkkuun Ensi viikolla pistän tilauksen tulemaan Sanokaa silti toki lisää kommentteja.
S40... Muutenhan toi näyttäis olevan oikein hyvä pakkaus. Muistat vaan että tohon ei saa muuta kuin java-kökköä.
Joo, en varmaan siihen mitään asentaisikaan, PAITSI: Saako JavaScriptiä asennettua puhelimeen? Siis nimenomaan tähän. Käsittääkseni sen avulla pääsee wapissa kirjautumaan hotmailin sähköpostiin ja selaamaan posteja. Ja sitten vielä, onhan tässä luurissa teemat? Eli ei oo semmonen valkee tausta valikoissa vain, vaan siihen saa värimallit taustalle, kuten esim. 3220:ssa?
Nokian sivuilta: Yksilöinti Yksilölliset grafiikat, ikonit, animaatiot ja logot Animoidut taustakuvat ja näytönsäästäjät Soittoäänet: MIDI-, MP3-, AAC- ja AMR-tiedostomuodot Video- ja kuvasoittoäänet: aseta videotallenne tai kuva soittoääneksi – näe ja kuule soittoäänesi! Lataa uusia teemoja, pelejä ja sovelluksia Eli teemat on, onko näin? Eli valikot ei ole tylsiä valkeita?
Ja sitten vielä, että miten rautalangasta väännettynä noita ohjelmia asennetaan puhelimeen? Mitä kautta? Minulla on DKU-2-kaapeli ja Bluetooth-adapteri, adapteria en ole vielä päässyt kokeilemaan mutta jos se toimisi
Java sovellukset voit hakea esim. wapin kautta. Niin ja kannattaa käyttää tuota "kynä/paperi kuvaketta" eli muokkausta tuolta oikeasta yläkulmasta, niin ei aina tarvitse pistää uutta vastausta.
Mulla on se ja siihe kannattaa ostaa USB kaapeli nii voi siirtää tietokoneelta musaa siihe mut ei mahu kun 2 biisii ja siinä on parempi kamera ja siinä on radio ja jos oon oikeen ymmärtäny sillä voi kattoo video pätkii ja tehä niitä ja ehkä kattoo telkkuu tai sellai kyllähä sä tiiät toivottavasti. Onn ite alle 12v.
Saa siihen enemmän biisejä kun älyää ostaa MicroSD-muistikortin. Harmi vaan kun nuo taitaa olla vähän kalliimpia kuin RC/MMC-kortit.
Ihan mukava luurihan tuo. Isot näppäimet ja kohtuu kokonen näyttö. Valitsin itse kuitenkin 6131n paremman näytön takia, eikä hintaeroakaan ole kuin parikymppiä. S40 toimii nopeasti, ei siinä valittamista mutta muutakin kuin java krääsää kaipaisin. Edit: Ja muistikorteista vielä. Halvimmillaan microSD:n voi saaaha samaan hintaan MMC kortin kanssa, mutta microja on todella vaikea löytää. Keravalla ei ollut yhdessäkään liikkeessa, kun MMC kortteja oli kaikkialla.
MicroSD-kortteja löytyy netistä: http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/haku.aspx?hakusana=MicroSD&hae=Hae Itse ajattelin ostaa tuon 1 gigan kortin tuolta Famikosta. Itsekin ajattelin tuota. Mutta mielestäni se on kyllä paljon rumempi (ei millään pahalla), ja siinä on kuulemma joku nappi millä tuo läppä aukeaa, ja sekin on mielestäni turhinta turhuutta. Ja hyvä kun rahat riittivät 6125seen (www.klc.fi, 217 e), niin päätös oli selvä. Huomenna saan puhelimen kouraan
Juuh, makuasia tuo ulkonäkö Tuo läpän avaus systeemi on oikeesti ihan kätevä ja tyylikäs. Puhelin soi, kaivat sen taskusta, katot kuka soittaa (kansinäytöstä, joka on parempi kun monien muiden mallien päänäytöt[pikselit tiheässä]) ja painat nappia joka avaa läpän, puhelin korvalle ja "haloo". Ei siis tarvita luurinappia ollenkaan, jos asetuksista näin valitsee.
Ja jos se kätsä avausnappi jostain kumman syystä häiritsee, ei sitä ole pakko käyttää, ts. sen voi "runnoa" auki myös perinteiseen tapaan...