600-750 € Pelityskone

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Woopsie 03.03.2008.

1. Woopsie

Woopsie Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo elikkä olen katellut tässä pari päivää konetta jonka voisi ostaa tämän vanhan paketin tilalle. Olen etsiny pelikonetta jolla toimisi ihan hyvin medium/high graffoilla ilman pahempaa lagisuutta uusimmat pelit (esim. Crysis, CoD 4 jne.), niin miltä tälläinen kone näyttää siihen hommaan?

2.  
  3. cLonx

cLonx Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Prossuksi E8400 niin se on hyvä.

4. Woopsie

Woopsie Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja sitten emolevyn biossi pitää päivittää? Kannattaako tätä pyytää myyjältä vai itse päivittää sen ja miten?

5. Vatez

Vatez Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos myyjä päivittää ilmaiseksi tai pienellä lisämaksulla sen biossin niin kannattaa kysyä myyjältä, mutta jos itse päivität niin lataat vain abitin sivuilta sen uusimman biossin ja asennat sen.

6. Woopsie

Woopsie Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja vielä yksi kysymys, ajattelin tilata osat tossa keskiviikkona niin mikä olisi hyvä muistin merkki jota olisi esim. jimms pc storen varastoissa? Mieluisasti juuri jimms pc store koska olen ajatellut tilata kaikki osat sieltä

7. cLonx

cLonx Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    OCZ / A-Data / G.Skill, G.Skillin 2GB kammat näyttävät olevan aika lujasti miinuksella.

8. NuubiX2

NuubiX2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Osta Mushkinin 2x2 setti :3 tulee kuulem jsn upeassa puulaatikossa :D Itse tilasin :p tuli klo 16 että kone on postitettu <3 Jimmssillä on paras asiakaspalvelu ja muutenkin todella hyvä kauppa :) Vastaa viesteihin aina ;) ja nopeastikkin

9. cLonx

cLonx Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Jep, lähinnä vastaavat mihin vain. Voit lähettää vaikkapa web-myynti@jimmspc.fi, että "Rakennatteko pommeja" niin kyllä varmasti tulee vastaus. :)

Jaa tämä sivu