1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

5500 keskustelu

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi 5500sport 03.02.2007.

  1. 5500sport

    5500sport Guest

    5500 sport on hyvä puhelin keskustellaan siitä 10+ paras !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  2.  
  3. Puntsi

    Puntsi Active member

    Liittynyt:
    25.09.2002
    Viestejä:
    1,045
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Hyvä puhelin on joo, mutta tyyppivika (vikoja) löytyy (ainakin silloin löytyi kun puhelin tuli markkinoille ja sen ostin) tästäkin mallista..ylläri ylläri..mahtaneekohan Nokia tuottanut ainuttakaan puhelinta jossa ei olisi tyyppivikoja?
    No kuitenkin, itse tykästyin tämän puhelimen ulkoisiin ominaisuuksiin, eli se kestää minulla mukana niin kalastamassa kuin metsästysreissuilla joten siitä antaisin 9+, mutta tyyppivika eli näppäimistön irtoaminen pudottaa sitä sen verran täydestä kympistä, tosin huollon jälkeen (korjattu näppäimatto ja päivitetty softa) puhelin on pelannut kuin unelma ja tuo S60 3rd edition tuo vielä oman lisämaun tämän käyttämiseen :)
    Joten voinen suositella muillekkin.
     
  4. heikki71

    heikki71 Regular member

    Liittynyt:
    07.05.2005
    Viestejä:
    658
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, ihan hyvä luuri:)
    Puntsi, minkä värinen nokialainen sulla on? Jossain oli puhetta, et noi mustat on heikompia näppiksen osalta.
    Onko ketään löytänyt paikkaa josta voi ladata karttatiedot smart2go?
    http://www.prosessori.fi/uutiset/uutinen.asp?id=49909
     
  5. Puntsi

    Puntsi Active member

    Liittynyt:
    25.09.2002
    Viestejä:
    1,045
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mullon toi Music Edition eli musta/oranssi :)
     
  6. 5500sport

    5500sport Guest

    onko hyvä se ??

    vastaa kun kerkeet
     
  7. Puntsi

    Puntsi Active member

    Liittynyt:
    25.09.2002
    Viestejä:
    1,045
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä mä tyytyväinen olen ollut :)
     
  8. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    juu eipä mullakaa valittamista oo ollu puhelimesta... tietysti aina löytyy jotain toimisen varaa mut kyl tässä puhelimessa on onnistuttu niin hyvin ku toivoa voi... oon odottanu tätä puhelinta 5 vuotta ja nyt se vihdoin tuli ja kannatti oottaa... viime puhelin oli 5210 ja oli myös pirun hyvä puhelin ja kesti hyvin... Tyhmä kysymys mut onks 5500 3G puhelin? ja mitä tarkottaa et puhelin on 3G? selittäkää ku oon vähä tyhmä näitte puhelimien kanssa
     
  9. heikki71

    heikki71 Regular member

    Liittynyt:
    07.05.2005
    Viestejä:
    658
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  10. frankku

    frankku Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2005
    Viestejä:
    874
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis ei.
     
  11. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    aaa... kiitos tuosta linkistä... Mut mitäs se symbia s60 3rd edition meinaa ja miten se eroo muista?
     
  12. timo82

    timo82 Regular member

    Liittynyt:
    04.12.2001
    Viestejä:
    236
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Täällä kanssa mustan 5500 omistaja. Tyytyväinen olen ollut.
    Softassa en ole huomannut mitää vikoja/bugea.
    Näppishän tässäkin irtosi mutta käytetty takuussa ja kunnossa nyt.

    Onko kellään käynyt useammin näppiksen hajomisen takia huollossa?

    Symbia S603rd edition on uusin kännykän käyttöjärjestelmä
     
  13. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    miten se 3rd edition eroo esim 2nd editionista... Mulla on nyt parin päivän aikana bugannu puhelin... panin laturiin ja käynnistin samalla puhelinta nii tuli nokia teksti ja se vaa jäi siihen eikä mitää tapahtunu tyylii 10 minuuttiin nii otin sitten akun irti ja laitoin takasin ja toimi ku mitää ei olis tapahtunu ja sit toinen oli et yritin päästä viesteihin ja koko ajan sulki viestit sovelluksen ku aina tiles siihen ku yritti avata sitä sit käynnistin puhelimen uudestaa ja toimi taas ilman mitää... mut vähä ottaa päähän ku on ollu vast pari viikkoo ja jos rupee nyt jo tekee tota nii alkaa pikku hiljaa lämmittää. Onks ideoit mitä kannattaa tehä jos rupee harrastaa tota tileemistä useammi?
     
  14. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Mulla on Schneiderin cd-marker kynä! Keskustellaanko siitä? Se on aika ässä!

    Opetellaanko käyttää noita välimerkkejä!?!
    Rupee pistää vihaks tollaset postaukset missä ei o mitään järkee.
     
  15. Puntsi

    Puntsi Active member

    Liittynyt:
    25.09.2002
    Viestejä:
    1,045
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Softan päivitys voisi olla paikallaan. Myös suosittelevatte akun irroittamista kerran-kaks viikon aikana, tämän kuulemma pitäisi vakauttaa puhelimen toimintaa. Näin sanoo siis Nokian huolto.

    Ja miten 3rd eroaa 2nd:stä..Ainakin niitä rajapintoja on paranneltu jolloin käyttöliittymää on saatu "toimivammaksi" http://fi.wikipedia.org/wiki/S60
     
    Viimeksi muokattu: 19.02.2007
  16. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    miten tuo softanpäivitys sitten onnistuu?
     
  17. heikki71

    heikki71 Regular member

    Liittynyt:
    07.05.2005
    Viestejä:
    658
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    perssuitessa on toiminto: päivitä puhelimen ohjelmisto. Jos teet päivityksen, niin muista tehdä sitä ennen varmuuskopio, se toiminto on myös tuhkaluukkusuitessa.
     
  18. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    perssuitessa on toiminto: päivitä puhelimen ohjelmisto. Jos teet päivityksen, niin muista tehdä sitä ennen varmuuskopio, se toiminto on myös tuhkaluukkusuitessa.

    En mä hogannu mut ymmärsin et se tolla nokia suitella onnistuu nii kokeilen sillä sit jotai säätää


    EDIT= en saanu jostai syystä tota lainaus juttuu toimimaa nii nyt näyttää tältä
     
    Viimeksi muokattu: 21.02.2007
  19. maxim

    maxim Member

    Liittynyt:
    21.02.2006
    Viestejä:
    95
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    http://allnokia.ru/reviews/51/ Kattokaa tuo. Kaikkea me venäläiset keksimme, mutta hyvin kännykkämme kestävät :D <3
    On hemmetin hyvä puhelin näppäimistövikaa lukuunottamatta.
    Muutamia hyviä ominaisuuksia on edellisistä malleista eli 5140i, 5100 karsittu pois mutta minulle ainakin sopivin mahdollinen puhelin.
     
  20. heikki71

    heikki71 Regular member

    Liittynyt:
    07.05.2005
    Viestejä:
    658
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    totta, mulle on vieläkin epäselvää riippuuko näppisvika väristä.
    joo, mihin ihmeeseen on hävinnyt sekkari ja alaslaskuri? Sentään mallia Sport :)
     
  21. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä en kyl tullu yhtää viisaammaks tost venäläisestä sivusta... Mut kyllä 5500 saa sekuntii kellon en vain juuri nyt muista mistä ja minkä mutta jos tarvitset ja et löydä nii voin antaa sulle osotteen mistä ite sain
     

Jaa tämä sivu