Moi! Tuli koneeseen niin sitkee pöpö ettei auttanut muu kuin vetää kone tyhjäksi ja ajaa uudestaan win xp ja asennella uudestaan ohjelmat. Mulla on tässä myös logitechin 5.1 surround kajarit. Nyt on käynyt niin ettei asennuksen jälkeen ole kuulunut kun 2 pikku kaiutinta ja subbarista puolella teholla. Veikkaisin että joko vasemman- tai sitten oikean puoleiset vaan toimii. Onko tietoa miten ratkaista ongelma.....ja jos on jnotain ajuri juttuja niin mistä löytyy. Olen hyvin aloittelija näissä hommissa joten kiitollinen kaikesta infosta mitä saan. Myös muuten dvd meni sekaisin. Ei luen kaikkia levyjä vaikka teki niin ennen tota häslinkiä. Pete
No ei kyllä kuulosta tutulle. Olen kyllä kolunnut sieltäkin kaikenlaisia asetuksia läpi...mut voisitko kertoa mitä kohtaa tarkoitat ja miten pitäisi muutella.
No esim välilehdestä otat 'speaker configuration' ja laitat omaa sydeemiäsi vastaavat asetukset. 'Speaker test' välilehdestä saat testattua ovatko kaijuttimet oikeilla paikoillaan. Katsele kaikkia asetuksia läpi ja napsuttele oikeat laitteitasi vastaavat asetukset.