42" HD telkku haussa hintaluokkaa noin 700€

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi jakke666 19.01.2010.

1. jakke666

jakke666 Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    13
    Vanha romu pitäisi vaihtaa ja ymmärrys näistä televisio tekniikoista on melko lähellä nollaa... olen katsellut muiden suosituksia ja niistä jo saanut aika hyvää ideaa, mutta jos joku jaksaisi vielä laittaa minulle suositusta mikä töllö sopisi omiin tarpeisiini parhaiten. Eli alla olevien laitteiden kanssa

Käytössä on siis:
    topfield TF600PVRc digiboxi
    Popcornhour c-200 mediasoitin BD asemalla ja kovalevyllä (+buffalo linkstation Quad)
    Vanha pioneerin kotiteatteri systeemi jossa ei ole HDMI liittimiä

käyttötarkoitus siis leffojen ja sarjojen katselu. etäisyys telkkarista 2.5 - 3m

Tarkoitus olisi siis laittaa:
    Kuva HDMI kaapeleilla digipoxista ja popcornista telkkuun
    Audiot toslink kaapeleilla digiboxista ja popcornista kotiteatteriin

Telkun toiveet:
    lättänä ja noin 42" ja ainakin se kaksi HDMI reikää ja hintaa noin 700€, halvempikin saa olla :)

kiitoksia paljon.

PS. haasteellisia laitteita nuo muuten.. topfieldistä on firmware päivitys vaiheessa ja ehkä se onnistuu joku kaunis päivä ja popcorn... uh.. kiva lelu teoriassa :)

Viimeksi muokattu: 19.01.2010
  2.  
  3. vps358

vps358 Active member

Kiitokset:
    238
    Pisteet:
    93
    Suosittelisin tuohon Panasonicin FullHD-plasmaa, esim:http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/taulutelevisiot/TXP42G10E/panasonic-42-full-hd-plasma-tv-saasta-200-eur vaikka meneekin ehkä hieman budjetin ylitse.

Itsellä on nimittäin samat toistolaitteet, ainoastaan Toppari on T-malli, ja kuva on hyvä 1080i:llä, Popparissa 1080p:llä. BD-toistoa en ole vielä ehtinyt testaamaan.

T: Vesku

4. jakke666

jakke666 Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    13
    kiitos, tuossa tosiaan alkaa olemaan tuo hinta hieman liian korkea... jos sen ysin saisi pyöräytettyä kutoseksi, niin ois paljon kivempaa.

Tuota Plasma vs LCD riitelyä olen lueskellut täältä ja muualtakin. Mulla ei tule tuohon mitään peli käyttöä ja huoneena on olkkari jota ei ihan kauhean pimeäksi saa ainakaan kesäisin.. = Plasman edut eivät ilmeisesti kauheasti minua hyödytä.

laitetaan kuitenkin harkintaan..

tollasta LG LCD töllöä LG 42LH3000 katoin ja täälläkin sitä on kehuttu.

Viimeksi muokattu: 19.01.2010
  5. jakke666

jakke666 Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    13
    no sepä taisi mennä pois tuo tuote gigantista.. yli tonnin tuo on verkkokaupassa.. tää on muuten aika ärsyttävää tää telkun oston suunnittelu :) kauheeta arpomista ja tutkimista..

Jaa tämä sivu