40" led tv:ssä esiintyy ongelmia pelatessa

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi xboxpatriot 24.05.2012.

1. xboxpatriot

xboxpatriot Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin juuri sharpin LC-40LE631E mallin led tv:n ja törmäsin ongelmaan pelatessa xbox360:llä. Ongelma on seuraavanlainen pelatessa liikkessä pelien tekstuurien rajat alkavat vilkkua sen verran villisti että se häiritsee pelaamista tämä ilmenee etenkin valaistuilla pinnoilla! Olen kokeillut säätää tv:n asetuksia, xbox:n asetuksia ja vaihtaa hdmi piuhoja mutta se ei tunnu auttavan mistähän tässä on kyse pitääkö pistää tv vaihtoon?

2.  
  3. vps358

vps358 Active member

Kiitokset:
    238
    Pisteet:
    93
    Tekstuurivika viittaa pikemminkin siihen xboxiin, kuin töllöön, tekeekö samaa toisessa töllössä?

T: Vesku

4. apek

apek Regular member

Kiitokset:
    46
    Pisteet:
    38
    Kokeile saako telkkarin HDMI paikan muutettua pelitilaan. Pelitilassa kuvanparannustekniikat on säädetty peleille sopivaksi. Normiasetuksilla voi ilmetä ongelmia.

Näin ainakin omassa Samsungin ledissä, jossa normi asetuksilla kuva nyki pelatessa. Kun muutin HDMi:n pelitilaan (tapahtui nimeämällä HDMI uudestaan), niin nykiminen loppui.

5. xboxpatriot

xboxpatriot Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Edellisessä 32" en huomannu mitään ja boxikin on melko uus slim malli! Hdmi paikan voi määrittää pelikonsolille mut ei muuta kaikkia kuvan parannuksiaki oon koittanu mut ei auta.

6. D.Vader

D.Vader Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ootko kokeillu ottaa pois päältä liikkuvan kuvan toistoon vaikuttavat kuvanparannukset?

7. xboxpatriot

xboxpatriot Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep ei mitään vaikutusta sama homma toises 40" ledis ja toisella 360:llä liekkö silmät sitte herkemmät tolle vilkkeelle vai mikä? Mut ärsyttävä ilmiö!

Viimeksi muokattu: 04.06.2012
  8. xboxpatriot

xboxpatriot Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tai ehkä ongelma on tuo 100hz nois töllöis vaikka pelitilas hertzit kyl putoo 60hz ei silti paljo vaikuta tohon vilkkeeseen ehkä silmät mulla herkemmät tolle vilkkeelle täs tv:ssä (ja oon kokeillu toisellaki 100hz 40" ledil sama ongelma) koska vanhal 50hz hd ready 32"lcd:llä en nähny samaa ongelmaa niin ehkä pitää laittaa 32" lcd 50hz peli tv:ksi ja käyttää tota 100hz 40" ledii muuhun viihteeseen.

Jaa tämä sivu