Eli maksaako sen google mapsin käyttä minen jos sihen kerta tarvii sen 3g? Ja mitä muita 3g toimintoja löytyy? Jos se käyttää 3g yhteyttä ja se maksaa vähä niinkuin vap sun muut niin sitten se on minulle ainekin todella turhaa. Ja nämä kytkykaupat ovat aivan järjettömiä! Mitähän se hinta lopulta on? Kiitos vastanneille
Se maksaa saman verran kuin pakettidata, eli operaattorisi hinnan mukaan. Jos sinulla on mobiililaajakaista tai muu sen tapainen, niin hinnoittelu on sen mukaista.
Tuohan on aivan sama kuin tietokoneen nettiyhteys. Eihän tietokoneenkaan mukana tule ilmaista nettiyhteyttä, niin miksi se tulisi puhelimen mukana? Gprs, Edge, 3G ja HSDPA on vain erinopeuksisia yhteyksiä nettiin. Tällä yhteydellähän voidaan sitten tehdä mitä halutaan esim. lukea sähköpostia, selata nettisivuja, käyttää netin karttapalveluita ym, aivan kuten tietokoneellakin. Aika harva toteaa nykyään tietokoneen ostettuaan, että "ai siitä nettiyhteydestä pitää maksaa erikseen, no en mä sit sitä halua". Puhelimissa on myös tietenkin kyse siitä onko jollain tarvetta päästä netin palveluihin puhelimestaan, mutta sama asia silti.
Okei.. No ei mulla sitte ole tarvetta koko iphonelle. Tyydyn sitten kai tähän Nokia 6151, joka on 2,5 vuotta vanha . Ja paljokohan se kännykkä tulisi maksaa sen 3g kytkun kanssa tai ilman? Siihen haluaisin vastauksia!
Eli kytkyn kaa aineki jotaa 700e plus kännykkä viel siihe :S Et saa nähä et hommaanko es koko kännykkää..