Joo elikkä olis hakusessa ton kokosta full hd telkkarii joka olis kaikinpuolin hyvä, n. 800-1000e väliltä. Mitä halvempi & hyvempi sitä parempi. Ilman sisästä digipoksia. voitte myös ehdotella samalla koolla hyviä tallentavia telkkareita.
Minä kun en löytänyt ainuttakaan töllötintä hd ready taikka full hd kokoluokassa 32"-40" jossa ei olisi jo tungettu ainakin sitä antenni viritintä. Mutta minä ainakin olen tykästynyt samsungin ja sonyn kuvan laatuihin, mitä kaupassa olen katsellut. Itsellä on kohta tilauksessa tämä http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=24593
Siinä mm. Gigantin tyrkyttämässä 37" Elfunkissa ei ollu muistaakseni mitään digivirittimiä kiusana/ylimääräisinä kustannustekijöinä?
Tuossa maaliskuun alussa jonain päivänä saan vasta, mutta kerron toki ensivaikutelmat kun sen aika tulee.
Onko oikeasti syytä hankkia noinkin pieni Full hd-televisio? Uskallan väittää ettet erota kuvassa mitään eroa samankokoiseen, muuten samoilla ominaisuuksilla mutta ilman Full hd-ominaisuutta olevaan taulutv:een. Joudut vaan maksamaan full hd-leimasta paljon lisää rahaa.
jep Kyllä sitä tuolla liikkeissä ehti katsella ja kysellä. Mutta oliko kannattava ostos, niin sitten näkee kun saapuu.
kattelin pitkään Samsung 37" Full HDTV töllöä maksoi jotain 1200€ mut ostin kummisikin Samsung F8 töllön ite oon tyytyväinen tässä kuva omasta töllöstä