moro, niin mulla ois tällanen erikoisempi "ongelma". velipioka lainas multa 360.stä ku ite lähin käymään lapissa lomailemassa. tällä välin veljeni oli hoksannut, että netistähän saa pelejä ilmaiseks.. nos se prkl, meni lainaan kaveriltaan joitaki vempaimia ja yrittivät yhessä modata minun konsolini (idiootit). no sehän meni toimimattomaks koko helahoito. velipoika osti mulle kiltisti uuden boxin ja sain sen risanki takaisin. elikkä, saisko sitä avainta tms. mistään tuohon asemaan asennettua? sais 2 konsolia ja vois linkittää niitä.
Ootkohan lukenu keskustelualueiden säännöt ja ohjeet, otsikossa on parantamisen varaa. Noh, kuitenkin, jos veljes on päivitelly dvd-aseman firmiksen suoraan vanhan firmiksen päälle ilman boxikohtaisen koodin talteenottoa niin boxisi on kallis paperipaino, "hyvällä" tuurilla saattaa vielä toimia DVD-soittimena ellei asema ole ihan kuollut. Voisit kertoa lähteekö boxi ollenkaan päälle/avautuuko DVD-aseman kelkka?
en ala sit olleskaan värkkään tuon koneen kanssa. heitän sillä vesilintua. kiitti.. ja tuosta otsikosta, olin kyllä omasta mielestäni kirjoittanut oikean otsikon.. mutta kun on nuita metrinhukkapätkiä, ovat kai onnistuneet sekoittamaan minua.. sry..
Ei sitä boksia kannata hukkaan heittää. Kannattaa ehkä tutustua sen sisältöön tarkemmin ja ehkä kysellä modauksista ym muualta. http://www.consoleforums.net/forumdisplay.php?f=10 Tuolta ainakin pitäisi löytyä apua. x360 ongelmiin.