Elikkä jälleen tästä jo kuluneesta asiasta. Kun on tämmönen juttu, että mulla on just ostettu ihan uus 360 Pro ja tommonen hdtv(Philips, mallia en muista, ilmottakaa jos sitä tarvitaan). Telkussa on liitäntöjä: 1x DVI, 2x Scart ja sitten on tollanen mihin tulee nää punanen, keltanen ja valkonen. Ongelma on se, että kun ton boxin mukana tuli toi komponenttikaapeli, niin mulla ei oo niitä kolmea muuta liitäntäpaikkaa(vihr., sin., pun.). Sitten asiaa kummemmin pähkäilemättä tuikkasin vaa noi kolme ekaa siihen Scart-palikkaan ja laitoin sen tohon Scart-liitäntään. Pelittää, mutta grafiikat ei oo kummoset(Oon todella pettynyt jos tää on parasta mihin uus boxi pystyy). Elikkä, onko tämä paras vaihtoehto vai kannattaako ostaa esim. VGA-kaapeli tai jokin muu? Jos on paras tälle telkulle, niin pitääkö jotenki muuttaa jotai asetuksia että saan paremman kuvan? Toivon pikaisia vastauksia tälle, kiitoksia jo etukäteen.
Ei todellakaan ole toi parasta mihin boxi pystyy Jos telkkarissa on VGA niin ehdottomasti ostat VGA-kaapelin. Sit laitat sen HDTV/SDTV vivun oikeaan asentoon (eli hdtv) Si käyt laittamaan boxin asetuksista resoluutio oikeaksi (eli 720p tod.näk.)
Joo kiitos. Niin ajattelinkin. En oikein tuosta VGA:sta tiedä onko telkussa sitä(en löytäny ohjekirjaa), mutta jos on hd-telkku ja se komponentti ei sovi, ni eiks sen VGA:n sit pitäis käytännössä olla sopiva? Katoin ton toisen keskustelun linkistä kuvan tosta VGA-piuhasta ja mul on töllössä kai sille sopiva liitäntäpaikka, tosin toi tossa kuvassa näytti vähän liian kapeelta siihen... No, en tiiä. Täytyy varmaa käydä jostaki kaupasta hankkimassa tollanen kaapeli.