3220 firmware!

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi samonoi 30.12.2005.

1. samonoi

samonoi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tietäiskö kukaan et mistä voisin ladata 3220 nokiaan perussoftan ku mun puhelimessa on kysymysmerkki keskellä ruutua ja merkkihuollossa sanottiin et sen saa pois vaan päivittämällä softan. takuu on loppu ni se maksas 25 ekee. eihän se maatakaatava raha oo mut kivahan se ois ite tehä ku piuhat on valmiiks jne. tai jos joku tietäs jonku konstin millä sen kysymysmerkin siitä ruudusta sais pois.

2.  
  3. frankku

frankku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käys kattoo asetuksista sellanen kohta kuin logo tms. löytyy muistaakseni asetukset->puhelimen asetukset->näyttö tai sinne päin ja kato että sulla on siellä asetus niin että se kone näyttää logon ja sit tilaat jostain buumista rms. uuden tyhjän logon.

Oletin siis että et halua mitään operaattori tai muuta logoa sun taustakuvan päälle.

Joissain nokian malleissa on nimittäin sellainen asetus jolla se logo pitäisi kadota siitä näytöstä mutta todellisuudessa se tekee siihen ?-merkin joka on sellaisessa vaaleassa laatikossa.

4. samonoi

samonoi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo mä kokeilin mut mikään ei auta. siinä on joku vika ku se kys merkki on ruudussa, sen olen selvittänyt, ja kun tää kyseinen vika estää tiedonsiirron tietokoneen ja kännyn välillä ni siks pitis saada se firmware jostain. en oo löytäny mahottomasta etsinnästä huolimatta.

5. frankku

frankku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sitä ei kyllä saa itse softattua. Tai saa, mutta kustannukset nousee paljon ton 27e yli.

6. TearTox

TearTox Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, eli sellanen Flashaus boksi maksaa itessään 200€ halvimmillaan ja sit viel sun pitäs saada siihen ne softat. Ja voit pahimmassa tapauksessa rikkoa puhelimesi lopullisesti jos flashaat väärällä käyttiksel tai teet jotain väärin...
    Kyllä se 25€ on kohtuullinen hinta tuosta päivityksestä.

"eihän se maatakaatava raha oo mut kivahan se ois ite tehä ku piuhat on valmiiks jne."

Ymmärrän tuosta, että sulla ois se boksi ja piuhat jo, vai onko?
    Onko ne niinku RJ45 johtoja mitä sul on, ne mitkä tungetaan siihen boxiin?

Olet tainnut sekoittaa Datakaapelin ja flashaus piuhan keskenään?

Viimeksi muokattu: 05.01.2006
  7. pezku90

pezku90 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei se taida johtua oikeesti softasta, koska mulle tuli sama ku känny jökkäs wapissa ja sit kohta vaihdoin liittymää nii se kysymysmerkki hävis. Se taitaa johtua siitä että ku o ladannu tyhjän logon ni se o hukannu sen. Vaihda kaveris sim ja kato että näkyyks se siinä.

Jaa tämä sivu