3 windows "tuunaus" kysymystä

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Ylke 14.07.2005.

1. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    1. Saako Samurizeen semmoisen pluginin, joka näyttää netin up ja down nopeudet. Jos saa niin mistä ja mielellään ohjetta jos löytyy.

2. Saako peruswindows skinin värejä muutettua, eli ohjelmaa tai kikkaa jolla tuota käynnistä palkin väriä saisi muutettua muuksikin ku niiksi 3 perusväriksi.

3. Millainen ohjelma on tuo windowsblinds jos vertaa esim. Style XP:hen, huonompi parempi? Itsellä ainakin on käytössä tuo stardockin ObjectDock ohjelma ja se ainakin tuntuu toimivalta.

2.  
  3. Aragorn86

Aragorn86 Guest

1. eikös samurizessa oo periaatteessa simmonen jo valmiina, täytyy vaan itte muokkailla sitä että se näkyy siellä tai jotain.

2. mulla on käytössä just toi Style XP jolla mä on muuttanu ton käynnistäpalkin värin, tai siis koko teeman.

3. En tiiä, mutta mulla ainakin toiminu ihan hyvin toi Style XP.

4. Dwnldz_5

Dwnldz_5 Active member

Kiitokset:
    14
    Pisteet:
    68
    1. On siinä valmiina semmoinen. Laitat vain että lisää mittari -> PerForm, avautuvasta ikkunasta "Performance object" -kohtaan muutat "Processor": in "Network Interface": een, alhaalla olevista valinnoista vaikka Bytes Sent/sec jos haluat lähetykset esille, sitten toisesta laatikosta (oikealla) laitat "Select instances from list" (Ellei ole valittuna) siitä valitset verkkokorttisi. Esim. minulla on 3Com EtherLink PCI. Tämän jälkeen sen pitäisi toimia.

2. Minulla on käytössä WindowBlinds, ja hyvin toimii. Helppokäyttöinenkin vielä. Style äkpeestä ei ole kokemusta, ei toiminut.

3. WindowBlindsillä saa muutettua koko wintoosan ulkoasua, esim ikkunoita ja mainitsemaasi käynnistä -palkkia.

5. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ihan hyvä ohje, mutta kyseinen palsta sattuu mulla olemaan syystä tai toisesta englanniksi, mutta kyllä tuo lontoo taipuu sen verran että luulisi onnistuvan, kiitoksia.

6. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jep, homma pelaa nyt...en olekkaan ennen huomannu tota perfmon juttua sieltähän löytyy vaikka mitä kivaa. Semmoisen jutun vaan huomasin että nuo nopeudet vähän hyppii mitä tuo näyttää, taitavat olla hieman tarkempia kuin esim. dc:n näyttämät nopeudet jotka pysyvät tasaisempina.

7. Dwnldz_5

Dwnldz_5 Active member

Kiitokset:
    14
    Pisteet:
    68
    No sen saa suomeksi jos viitsii hakea sen kielifilun, jonka saa ihan samurizen sivuilta. Sitä yksikköä saa muutettua, siis sitä millä se näyttää netin kulutuksen, esim kbps tai jotain muuta. Sen saa taas muutettua lähde -välilehdeltä, missä lukee "muokkaa paluuarvoa", jos et vielä huomannut..

8. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Juu homma toimii, kiitoksia avusta, tuon jutun ansiosta keksin myös pari muuta uutta juttua. Kyllä mä ne yksikön muunnokset huomasin, ne nopeudet vain "pomppi" aluksi mutta bootin jälkeen toimii loistavasti.

Jaa tämä sivu