Tämä oli pistettu ennen virustorjunta nettiä ja tänne ei vastausta tuu ikuisuudenkaan jälkeen, eli turha siis pistää tänne afterdawniin yhtään mitään, kun ei apuja saa! Sen sijaan virustorjunta netissä sitä saa välittömästi. Mutta tämä kone kyllä edelleen jumittaa niiden tehtyjen toimenpiteiden jälkeen, mutten ole kerinnyt laittaa vastausta sinne, kun on tässä tätä muutakin elämää, kuten töitä ja anoreksiaa sairastava tyttöystävä.
. Virustorjuntanetissä sinä pyysit sitä apua tämän "AD:n" jälkeen ja minä tein suuren työn käydessäni läpi koneesi logit. Laadin hoito ohjelman Ti Maa 15, 2011 4:38 pm sinulle. Minä olen sama henkilö siellä sekä täällä. Olen äärimmäisen turhautunut tähän vapaa ehtoiseen auttamiseen. Silloin kun täältä saatu vapaa ehtoinen apu ei kelpaa, niin pitää viedä suoraan liikkeeseen kone putsattavaksi á 56,- € / h Silti jotkut liikkeet käyttävät tätä Foorumia asiakaskoneiden siivoukseen. Ihminen joka on niin kiireinen, ettei kerkiä "Warettamisen" lomassa parilla sanalla viestiinsä vasta viivästyksestä ei minun mielestä tarvitse tietokonetta ollenkaan. ...