Mäki oon ostamassa 22" (jos sais palkkaa ) Mutta nämä on kuolausjärjestyksessä: 1. Samsung SyncMaster 226BW 22'' 2. LG L226WTG-WF 22" 3. Philips 220WS8 22" Jos noista jonkun ottaa, tuskin hirveesti metsään menee
Vertailin vähän: Sama reso, samat pixelit, sama vasteaika... BW kuluttaa 5 wattia enemmän painaa saman verran, sama katselukulma, samat fyysiset mitat.. Mikä eniten pistää silmään on kontrasti CW = 3000 :1 (staattinen 1000:1) BW = 1000:1 / 3000:1 (dynaaminen) Sit joku noheva ku jaksaa ottaa selvää mitä tuo käytännössä tarkoittaa ja tietenkin kertoo meille, kiitämme Mutta joo, kontrasti ainoo eroavaisuus.. ainaki mitä mulle pisti silmään.
Tässä olis jouluntienoilla aikomus heittää tää vanha putki rohjo pihalle ja hankkia uusi näyttö,ajattelin tätä TFT 22" ASUS PG221,kannattaako edes harkita tätä,kun niin paljon puhutaan tuosta samsungin 22":sesta hiukan ottaa ruodot vastaan kun mainitaan nämä korealaiset,kun naapurilla ollut hiukan vaikeuksia näitten kanssa,täytyy kuitenkin sanoa,että samsungin huolto ja supportti on toiminut erinomaisesti hänellä.linkki tuonne asukselle: http://se.asus.com/products.aspx?l1=10&l2=89&l3=550&l4=0&model=1707&modelmenu=2
okse: mulkasin pikasesti tietoja tuosta näytöstä... Jos henkistä siunausta kaipaat niin tottakai voit ostaa Hyvää: Jämäkkä, nätti, nopea (2ms), katselukulma sivu (170^), USB hubi (jos sen jaksaa virittää / sille on käyttöä), kaiuttimet (jos haluaa korvata kämäset pöytäkajarit). Huonoa: Jämäkkyys = 10,7kg, hinta (~100e kalliimpi kuin esim. samsung), in my opinion->turhat tilbehöörit näytössä eli usb ja kajarit... Että jotain tuommoista siis.
Kiitti,joo kyllähän tolla satasella,voi käydä ostaan muutakin,enkä myöskään tarvii noita kajareita,no ei tarvitse kun mennä hakeen jompi kumpi,löytyy varastosta samasta liikkeestä.kunhan harkitsen muutaman päivän,ja kerään sitä henkistä rohkeutta.
Kyllä kyllä, hyvältä näyttää. En mitään tarkempia mielipiteitä jaksa listaa mutta -> 22", 2ms ja hinta ~330e, hyvähyvä =) Kelpaisi minulle
Luulen kyllä että,valintani hiukan vaikeutui kun katsoin tätä,muuten eikö tää ViewSonic ollut juuri se joka osti Nokian näytön valmistus homman??
226bw:stä on 3 eri versiota, yksi hyvä ja 2 paljon huonompaa (S (paras) A (huonompi) ja C (rahan tuhlausta). Tämän takia kannattaa ennemmin ottaa se 226cw koska siinä on tosiaankin vain se S-paneeli, sekä paremmat säätömahdollisuudet (226bw:ssä ne ovat lähes olemattomat ja tämän takia esim. sängyltä kattominen on aika hankalaa). Niin ja tosiaankin sitä paneeliahan ei voi etukäteen varmistaa mikä sieltä paketista tupsahtaa, joten tuurin puolelle menee :S Samat kontrastit nuo on, eri tavalla vain ilmoitettu. Tuolla dynaamisella contrastilla ei ole mitään merkitystä, sillä värit muuttuvat dynaamisen contrastin ollessa päällä aivan liian räikeiksi. Tuo laitteen oma contrastisuhde (staattinen contrastisuhde) on se joka ratkaisee.
Viime torstaina tilasin jo 226cw n odottelen yhä että milloin pixmaniasta tulee. Pixmanian mukaan laitettu jo sunnuntaina postitettavaksi.