Eli etsin tft näyttöä.Tarkoitukseni olisi katsoa leffoja,surffailla netissä ja pelailla.Hinta MAX.300e mielellään alle Oiskohan laajakuva näyttö hyvä?Tällästä oon katsellut: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=20773 antakaas kommenttia tuosta näytöstä.Ja muitakin ehdotuksia otetaan tietysti vastaan.Kiitos
hae pois vaan tuo näyttö. se on oikeen hyvä pelailuun ja leffojen katteluun. siinä natiiviresoluutio 1440x900 ja jos peli ei tunnista sitä, niin ei ole mitään hätää vaan tuo näyttö skaalaa todella hyvin. mulla on itellä sama näyttö, enkä vaihtaisi pois.. (muutakuin isompaan samanlaiseen)
Kiitos,itsellä on tuo juuri harkinnan alla.Kyllä varmaan ton ostan,kun hinta/laatu suhde näyttää olevan ihan hyvä.Ja tuota ollaan aika paljon kehuttu ja aika halpa noin hyväksi,niin jää rahaa muuhunkin
Miksi juuri tft, itselläni lcd. Ja just näin mainoksen 19'' lcd laajakuvasta 159€, tulis paljon halvemmaksi..
No tohon en osaa vastata mutta ei varmastikaan mitään huomattavaa eroa, että itse olen lcd:n puolella kun halvemmallakin saa
Tietääkseni ne ovat täysin sama asia. LCD=Liquid Crystal Display näytöissä käytetään tft tekniikkaa, eli samaa lelua tarkoitetaan tft ja lcd näytöillä.
Mulla on myös hankinnan alla 19" näyttö. Tuota L194WT:tä itsekin olen harkinnut mutta laitoin pari päivää sitten tilaukseen L1953TR:n, joka ei ole laajakuva. Tosin taitaa olla niin uusi malli ettei ole vielä maahantuojallakaan joten kestää väh. 3 viikkoa vielä. Itse karsastan laajakuvaa tietokoneen näytöksi, koska mun tapauksessa se ei tule peli- eikä tällä koneella myöskään video/leffakäyttöön. Lähinnä nettikäyttöön, tekstinkäsittelyyn ja taulukkolaskentaan.. Kertokaas mitä mieltä ootte, onko Wordin/Excelin käyttö "luontevaa" laajakuvalla, vai onko parempi pitäytyä normaalissa kuvasuhteessa? Nyt tuon laajakuvan sais toki hieman halvemmallakin kuin vastaavan normaalin näytön..
Laajoissa excel taulukoissa laajakuva on käytännöllinen, mutta word käytössä ainoa hyöty siitä on jos pitää kahta sivua yhtäaikaa ruudulla ja sekin on varmaan aika hankalaa. Vielä netti sivut eivät oikein tue laajakuva formaattia joten normi näyttö on kätevämpi, sillä sivut on suunniteltu pystysuunnassa (tosin puhutaan että jonain päivänä kaikki sivut ovat ensisijaisesti laajakuvaa tukevia, mutta mene ja tiedä [ei ainakaan mielestäni seuraavaan kymmeneen vuoteen ]). Joten sinun tapauksessa pysyisin normi näytössä. Itse päädyin laajakuvaan ja menin tilaamaan 22" joissa käytännössä kaikki näytöt ovat widejä. Ja malliksi valitsin LGn joten kyseisen lelun tulemiseen menee kanssa varmaan kuukaus vähintään, joka toinen päivä olen miettinyt kuinka selviän oudolla kuvalla, mutta wide valinta johtui siitä, että aijon käyttää kyseistä vehjettä TVnä jahka saan rahat digikorttiin.
Ok, kiitos vinkistä. Taidan tosiaan investoida tuohon perinteisempään L1953TR:ään, jahka niitä nyt edes maahantuoja saisi. Vanhempi malli L1919S-SF näytti kaupassa myös kelpo peliltä, mutta DVI:n puuttuminen on turhan pitkä pitkä miinus tulevaisuuden tarpeita ajatellen.
LG L226WT-SF (22") http://www.jimmspc-store.fi/tuote/L226WT-SF ^ Toimiiko tuo pelien kanssa hyvin? Siinä on 1680x1050 natiiviresoluutio.. ajattelin vaan että osaako se skaalata pelit sitten siihen näyttöön sopivaksi vai tarviiko mun ostaa toi kaikkien pelureiden ym. märkä uni: Samsung SyncMaster 226BW (22") =)
Itselläni juuri http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=20773 tämä lg:n näyttö ja hyvin kyllä mun mielestä skulaa nää nettisivutki ja muutenki erittäin pätevä näyttö.Ainut missä on ollu ongelmia on pinnaclen käyttö..Leviää se joteki sellai et tosi hankala käyttää.
Itse sain tuollaisen eilen ja kerkesin ainoastaan CS 1.6 kokeilla eikä minkään laista häntimistä ja kuva oli mahtava. En tiedä vielä muiden pelien suhteen, mutta ainakin 1.6 tukee näytön natiivi resoa eli ei mitään outoja venymisiä. Vanhemmista peleistä Elastomaniaa pelailin hetken eikä siinäkään venymiä vaan aivan luonnollinen kuva suurempana. Omasta mielestä mainio ostos, sillä ei kuolleita pikseleitä eikä minkäänlaisia ongelmia, lukuunottamatta pientä valovuotoa ylä- ja alareunassa joita taitaa kaikissa lituskoissa olla, eikä niitä huomaa muulloin kuin täysin mustalla näytöllä.
Täytyypi varmaankin laittaa tuohon minun konepakettii sitten tuo: LG L226WT-SF (22") http://www.jimmspc-store.fi/tuote/L226WT-SF =)
Suosittelen! Ulkonäkökin on kaunis, mielestäni ohuet harmaat kehykset ovat tyylikkäät, vaikka jotkut sanovat, että musta vangitsee katseen paremmin, itselläni on vaikeuksia katsoa ruudun ohi kun on niin valtava!
eikös niissä 16:9 laajakuvanäytöissä ku pelaa ni eikö kuva levene ja vääristy?etenkin strategia peleissä? ku ei oo kokemusta vielä että sanokaa te kokeneet... kosk oon itekin ajatellu ostaa laajakuvan