Olisiko kenelläkään hyviä ehdotuksia 19" näytöksi? Minkälaisia liitäntöjä näytöstä olisi hyvä löytyä? Näytön käyttötarkoituksena normaali tietokoneen käyttö ja hieman pelailua. Kenelläkään kokemuksia Acer AL1916WAS näytöstä?
Acer AL1916WAs 5ms 19". ( Laajakuva, LCD ) Itelläni tämä näyttö, soveltuu hyvin leffojen katsomiseen, surffailuun yms ja pelaaminenkin onnistuu loistavasti. Hintakaan ei ole kuin 200€, sitä itse ainakin suosittelen.
LG:tä itse ainakin suosin valmistajana, joten sen näyttöjä ainakin kannattaa katsoa. Tässä nyt yksi ehotus LG L1953HR-SF, 1:2000 kontrasti, 2ms vasteaika ja maksas 234€.
Itse oon aatellu hommata tuon Acer AL1916WAs 5ms 19"- näytön. Ainut mikä vielä mietityttää on tuo 5ms, kun tarjolla olis saman hintaluokan 2ms- näyttöjäkin. Kuinka paljon tämä arvo vaikuttaa vaikka leffojen katteluun tai pelaamiseen?
No vaikuttaahan se vasteaika siinä pelaamisessa paljonkin. Kannattaa siis se 2ms näyttö ehdottomasti jos vähänkään uudempia pelejä pelailet, esim fps/rpg pelejä.
BenQFP92W:tä (5ms) minäkin suosittelen. Sopii mainiosti pelaamiseen jos tykkää laajakuvasta. Tai sitten BenQFP93G (6ms) tai FP93GX (2ms), jotka eivät ole laajakuvia mutta muuten tosi hyviä. Kaikissa näissä on VGA- ja DVI-liitännät.
Miten BenQ:lla on tuo takuu koskien kuolleita pikseleitä? Tilasin tommosen BenQFP92W- näytön ja olishan tuo ihan kiva tietää.
Minun käsittääkseni BenQ:n takuujutut toimivat kuluttajan kannalta todella hyvin mutta paremmin asian tietävä valistakoon asiasta. Juuri tuosta pikselitakuuhommasta en niinkään tiedä. Monella kaverillani on BenQ:n näyttö ja kukaan ei ole koskaan valittanut mistään viasta niin luulen, että esim. pikselikuolemat ovat harvinaisia. Tuossa jotain asiasta muttei oikeastaan vastausta kysymykseen http://benq-eu.com/support/library.cfm?ac=1&alid=1032&OpenArticles=none,959,350,351,989&cr=1#rate Jännä kun asiasta ei löydy tietoa. Tai sitten en osaa etsiä .
Kiitoxet ehdotuxista! Päädyin LG L194WT-SF lättänään. Aikasemmin pelkkiä hyviä kokemuxia LG:n näytöistä ja hintakin jäin n. 200€. Ja tuo oli loppu vaihtehdoista ainut jossa on dvi-liitäntä.