Voisiko joku dRD tai vastaava kertoa mitkä ohjelmaryhmät poistuvat 12.päivä OECD:n tultua voimaan. Ts. Mitkä ohjelmat kannattaa kopioida talteen?
OECD == Organisation for Economic Cooperation and Development Tarkoitat varmaankin EUCD:tä (European Union Copyright Directive)? Se tulee voimaan muistaakseni 21. päivä eli viikonloppuna ennen joulua, jos eduskunta saa sen runnottua läpi sitä ennen. Seuraavat softat poistuvat, näin päästä listailtuna ja muistellessa: -Streambox VCR + se uusi patchi siihen -DVD Decrypter -SmartRipper -DVD2SVCD (olen aikeissa pyytää dvd2svcd:tä tekemään softastaan "lite"-version ilman sisäänrakennettua ripperiä, jolloin softaa voisi vielä levittää) -VCDGalaxy -vstrip -dvd::rip (linuxin softa) -Mac DVD Ripping tutorial (sisältää ripperit) -cladDVD ja cladDVD XP -DeCSS -DVD Extractor (macille) -EasyDivX (sisältää ripperin) -Eazy VCD Noi nyt ainakin.
Pitäisi tulla, en tiedä tuleeko yksityinen käyttö laittomaksi, mutta laittomien purkulaitteiden myynti ja maahantuonti kai ainakin tulee laittomaksi. Tosin en satelliittipuolen nykylaeista tiedä paljoa, että mitä siellä on jo ennestään laittomaksi tehtyä.
niinpä , mutta voinhan silti käyttää noita softia, jos ne on jo ladattu koneelle ? vai onko sekin sitten "laitonta" ?
Ei mun tietääseni vielä ne softat ole laittomia. saahan mä niillä ottaa mun omista levyistäni niin paljon kopioita kuin haluan? kunhan ne pysyy mun perheen piirissä eikä päädy paikalliselle kirpparille !
Tarkoittaako toi sitä että ne poistuu tältä saitilta? Vai häviääkö ne koko netistä. ( Esim: Ohjelmien kotisivut )?? Mites linkit onko nekin laittomia ?