ääni jäljessä

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi sannola 20.02.2006.

1. sannola

sannola Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    siis koneella on .avi tiedosto ja siinä äänet jäljessä kuvaa ja oon tuossa lueskellut noita viestejä ja kokeillut asentaa media player classicin ja säätää + ja - näppäimillä mut ei vaikutusta ja jostain oon lukenut että virtualdubilla vois äänelle tehä jotakin mutta en oikein saanut selkoo että mitä siinä tehdään ja ku oon aivan lasten kengis täs jutus niin tota aattelin nyt kysästä että onko tälle äänelle tehtävis mitään kun on ollut toi vika koko ajan ja netistä ladattu tiedosto. Toivottavasti tuli tarpeeks tietoo asiasta. Kiitti jos joku vois kommentoida.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. sannola

sannola Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ok vlc:llä toimi kuva ja ääni samaan aikaan, mut sitte kuva ja ääni pätki. Mielestäni yhdistin sen siihen että kun musiikki tai kuva oli nopeaa niin niissä kohdissa enemmän pätkimistä. Voiko sitä jotenki säätää. Kiitos avusta jo etukäteen.

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Onko koneen tehot minkälaiset?

6. kicama

kicama Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen huomannut, että kun nauhoitan videota pc:lle, pitää kaikki häiriötekijät ensin poistaa. Siis esim laajakaista pois päältä yms. Jos en tuota tee, niin ääni ja kuva eivät ole synkronoituja. Koneeni on suht. tehokas, mutta kuitenkin tavallinen kotikone. Varmuuden vuoksi pidän tehosyöpöt kiinni myös ko pätkiä polttaessa.
    En tiedä auttaako tuo sinua...

7. sannola

sannola Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    taitaa olla vika siinä tiedostos kun latasin toisen avi.tiedoston ja siinä sama vika media playeris mut vlc:llä toimi täysin

8. riekha01

riekha01 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    sätki oikein kunnolla ja laita ääni kuulumaan vaikkapa bsplayeristä ja kuva mediaplayerista ja sitten vaaan hinkkaat kohdallee ja katot pätkän! ;)

9. jukkis60

jukkis60 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelmia äänen synkronissa, Kaikissa esikatseluissa on kuva ja ääni kohdallaan, mutta kun poltan sen levylle ja alan katsoa polttamaani leffaa niin ääni ja kuva ei ole ollenkaan synkassa - missähän vika?

10. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143

Jaa tämä sivu