Ärsyttäviä messenger ongelmia!

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi samppa__ 08.05.2007.

1. samppa__

samppa__ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kun kirjaudun messengeriin niin sielä oikeaan alalaitaan tulee ilmoitus että olen kirjautunut sisään. Ja asian ongelma on se että yksi nimeltä mainitsematon ihminen on joskus kirjautunut windowsin messengeriin joka on joka koneella jo valmiiksi. Ainaki mulla. Niin en saanut sillon aikoinaan kirjauduttua ulos sitä henkilöä. Poistin sen messengerin. Mutta silti tämä henkilö on kirjautunut messengeriin vaikka se on jo poistettu. Miten saan sen loppumaan? Järki meinaa lähteä. Toivottavasti ymmärsitte ongelmani

2.  
  3. nerdee

nerdee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En tiedä ymmärsinkö ongelmaa oikein mutta mikäli joku kirjautuu tunnuksellasi vaihda salasanaa?

4. samppa__

samppa__ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei yritä. vaan tämä tietty henkilö on vaikka kotonansa niin silti hän on onlinessa. hänellä ei ole konetta sielä joten hän ei voi kirjautua sisään. hän kirjautui sillon vanhalla messengerillä minun koneella joka tulee windowsin matkassa. se messenger on poistettu. se tässä sitten ihmetyttää että miten sillä messengerillä voi kirjautua sisään jos se on poistettu? kun kirjaudun sisään niin hän on onlinessa vaikka on kotona?

Jaa tämä sivu