Ärsyttävä Winamp ongelma

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Burmanni 09.07.2006.

1. Burmanni

Burmanni Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs kun kuuntelen winampilla normaalisti musiikkia, käy välillä näin sulkiessani konetta. Ruutuun tulee ilmoitus että suljetaan ohjelmaa Winamp, sulkeminen ei onnistu ja tulee seuraava ruutu jossa täytyy painaa lopeta nyt. Tätä ennen olen jo sulkenut winampin aikasemmin. Ei mikään iso ongelma, mutta aika arsyttävä sillä jos lähtee kiiressä koneelta pois, tuo estää koneen sammumisen kokonaan.
    Ongelma on tullut vasta nyt kun päivitin winampin 5.24 versioon ja olen tarkastanut että koneessani ei ole viruksia. Uskoisin että ongelman syy on winampin ohjelmointikoodissa, osaisiko joku kertoa kuinka tuo korjataan??
    Kiitos

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Eli siis oletko varmasti sulkenut sen (ettei se siis jää tuonne tehtäväpalkkiin) tai ettei se valittaisi Enable Winamp agent:ista?

4. satan91

satan91 Guest

Suorita-->msconfig--->käynnistys--->ja klikkaa ruksi ruudusta: winampa

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.07.2006
  5. Burmanni

Burmanni Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu ei jää tehtäpalkkiin, valittaa ainoastaan huom. välillä ei aina sammutuksen yhteydessä, aluks windows yrittää sulkea winamppia ja sit tulee et ei vastaa ja on painettava et lopeta nyt.. Mitään muuta se ei valitakkaan. Ja winamp ei ole koskaan ollut käynnistyksessä minulla päällä, ei nyttenkään.

6. V-kos

V-kos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onko tuo ongelma ollut koko ajan tuossa uudemmassa versiossa? Oletko kokeillut asentaa winampia uudelleen?

7. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  8. Oscar_X

Oscar_X Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ollut sama ongelma vaikka kuinka pitkään, ihan vuosia, kaikilla versioilla.

Johtuu ihan siitä että kun winapin sulkee se tarvitsee vähän aikaa ennenkuin konetta passaa sammutella.

9. Burmanni

Burmanni Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyseessä siis tuntuisi olevan winampin tekijöiden moka, harmi kun se nyt tuli mullekin

10. nwind

nwind Regular member

Kiitokset:
    12
    Pisteet:
    28
    Sama vika ollu itellä kans jo kauan. Foobar2k onkin koneella varalta aina jos tarvii soitella ilman reboottia :)

Jaa tämä sivu