Ärsyttävä ongelma

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi zibalu 28.05.2008.

  1. zibalu

    zibalu Member

    Liittynyt:
    28.05.2008
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyseessä ärsyttävä ongelma!!!

    Parvekkeellani on antenni lautanen jolla saan aasialaisia kanavia. Ja rakennnus jossa asun on kaapeliverkon taloudessa. Ostin uuden digiboksin kaapelitalouteen jotta saisin toiseen huoneeseeni subtv jne.
    Mutta kun haen kanavia boksista niin se ei läydä mtn. Onko minun siis ostettava digiboksi antenni talouteen, koska minulla on antennilautanen asennettuna parvekkeeseeni?.

    Kiitos jo etukäteen
     
  2.  
  3. jaanehan

    jaanehan Guest

    Kaikissa taloyhtiöissä kaikki asunnot eivät ole liittyneet aikanaan kaapeliverkkoon, sillä jossain vaiheessa saattoi liittää vain osan asunnoista. Liityittekö silloin kaapeliin tai liittyikö asunnon silloinen asukas kaapeliin?

    Isännöitsijä tietää, pitäisikö kaapeliteeveen näkyä teillä. Jos asuntosi ei ole kaapeliverkossa, kysy, voiko sen liittää. Jos ei voi, sinun pitänee ostaa antenniboksi ja hakea sub-tv antennilta.
     
  4. Lara87

    Lara87 Member

    Liittynyt:
    28.05.2008
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Satelliitin takia sinun kannattaa kokeilla antenniboksia. Kanavien näkyvyyttä ei satelliittikanaville voi luvata, sillä käsitykseni mukaan kanavien löytyminen riippuu siitä sattuuko antenniboksin taajuudet osumaan yhteen satelliitin kanssa (korjatkaa jos olen väärässä!). Sovi myyjän kanssa erikseen, että saat testata antenniboksin kotonasi ja jos et saa kanavia sillä näkymään, palauttaa sen. Kokemuksen mukaan Handan 5001-T -mallilla saattaisi toimia, mutta varmasti en osaa luvata minkään antennilaitteen toimivuutta.
     

Jaa tämä sivu