Kun pelaan pelejä, ne eivät mene täysin koko ruudulle. Peli kyllä peittää koko ruudun, mutta reunoille jää ns. näkymättömät reunat. Eli peli on tavallaan suuri ikkuna, mutta reunoja ei näy, vaikka ne siinä on. Jos hiirtä liikuttaa tarpeeksi pitkään johonkin suuntaan, ilmestyy työpöydän hiiri sinne. Kun sitä aina vahingossa klikkaan huomaamatta joudun työpöydälle ja joskus peli kaatuu liian usean ravaamisen takia. Todella ärsyttävää varsinkin FPS peleissä, kun joutuu vatkaamaan sitä hiirta ja klikkailla tiuhaan tahtiin. Siinä joutuu väkisinkin työpöydälle kesken taistelun. Tämä ongelma on minulla kaikissa peleissä joita nyt olen kokeillut. Olen kyllä yrittänyt etsiä neuvoa googlen kautta, mutta ei tunnu löytyvän oikeaa ratkaisua. Onko kellään koskaan ollut samantapaista ongelmaa? Kuvia voin laitella huomenna jos on tarvetta. Kiitokset jo etukäteen, iKone
Eikö kukaan osaa auttaa minua? Pieni lisäys vielä. Huomasin, että työpöydän hiiri ilmestyy vain ja ainoastaan vasempaan yläkulmaan.
Oletko koittanut painaa Alt Enteriä pelin ollessa käynnissä. Crysiksen kanssa oli joskus vastaavaa ongelmaa mutta korjaantui alt enterillä.
Pieni lisäys vielä. Tuo Alt+Enter auttaa vain väliaikaisesti. Jos menen esimerkiksi päävalikkoon, vaikutus katoaa. Ja tämä ongelma haittaa enimmäkseen siksi, koska kun joudun työpöydälle ja yritän mennä takaisin tietokoneeni käynnistyy uudelleen.
mulla sama ongelma assasins creedissä... Mut ku käynnistin pelin uudellee ni sit meni koko näytölle... :S
ATI:n 4850 ja Windows XP Professional Service Pack 3 Ongelmaa en ole vieläkään saanut korjattua, mutta kaipa sen kanssa on pakko oppia elämään.
Kokeiles tämmöstä: Eti sun pelistä pikakuvake. Jos ei ole, niin tee yksi pikakuva työpöydälle. Sitten klikkaa oikealla hiirellä ja mene ominaisuudet. Ominaisuuksissa pitäisi jossa kohtaa lukea kohde tai target ja sen vieressä lukea esim: Pelit\Max Payne 2\MaxPayne2.exe" Nyt koeta muuttaa toi loppuosa tämmöiseksi: Pelit\Max Payne 2\MaxPayne2.exe -fullscreen" Kerro auttoiko.