Älkää ostako GSM-Storesta

Viestiketju Uutta kannettavaa ostamassa -osiossa. Ketjun avasi ideapad 03.10.2011.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. ideapad

ideapad Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Haluaisin varoittaa kauppaketjusta nimeltä GSM-Store, ettei muille kävisi kuten minulle. Ostin heiltä Lenovon Ideapadin pari vuotta sitten (hinta 630€). Koneeseen tuli kuitenkin näyttöön ongelmaa pari kuukautta takuun umpeutumisen jälkeen (takuu vain yksi vuosi!). Vetosin myyjän virhevastuuseen vian korjaamiseksi ja laite toimitettiinkin heidän kauttaan Lenovon huoltoon. Ongelmia tuli kun Lenovo ei suostunut korjaamaan takuuseen eikä GSM-Store korjausta maksamaan. Tästä väännettiin ensi melkein pari kuukautta, jonka jälkeen olin kuluttajaneuvojaan yhteydessä, ja hänen mielestään tapaus oli aivan selvä, GSM-Storen olisi pitänyt korjaus maksaa. Kuluttajaneuvoja oli liikkeeseen ja huoltoon yhteydessä, mutta hänellekään eivät liikkeestä enää lopulta vastanneet mitään. Minullekin lakkasivat vastaamasta sähköposteihin jossain vaiheessa, ja aina kun soitin, väittivät että asia on selvityksen alla ja he ilmoittavat kun asia on mennyt eteenpäin. Niin meni viisi kuukautta, kone jossain eikä minulle ollut tarjota mitään korvaavaa käyttöön. Lopulta laitoin asianajajan lähettämään heille viestiä, että jos ei kone pian olisi korjattuna vaatisin kaupan purkua. Lisäksi vaadin hyvin kohtuullisia vahingonkorvauksia. Määräaika umpeutui ja vasta pari viikkoa tämän jälkeen Lenovolta soittivat, että korjaavat nyt sitten koneeni hyvän tahdon eleenä. Kuusi kuukautta meni, ennen kuin sain koneeni takaisin! GSM-Store ei ole vahingonkorvauksia maksanut eikä toimitusjohtajakaan edes viitsinyt sähköpostiini vastata. Olen asiaa todellakin ensin koittanut hoitaa kohteliaasti ja hyvällä tavalla, mutta liikkeen asiakaspalveluasenne on todella huono. Niinpä varoitankin kaikkia, että ei kannata ostaa mitään heiltä ainakaan jos ei tuotteessa ole pitkiä takuuaikoja, sillä heitä ei todellakaan kiinnosta noudattaa lakipykäliä tai huomioida asiakasta, eli parempi ostaa tuotteet muualta.

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu