olen koittanut W98:n omalla nauhurilla ja MP3dc:llä mutta volyymipalkki ei elehdi kummassakaan millään tavalla.W98:n äänenvoimakkutta kun katselee niin ainoa mikä siellä liikkuu on aalto silloin kuin ääntä toistetaan kovalevyltä.(Millään muulla tapaa ei ole mitään eloa missään. Ei tosto eikä nauhoituspuolella).Mutta ei silloinkaan nauhurit reagoi siihen mitenkään.Piuha on kytketty stereoiden line out->pc line in.Myllyssäni äänikortti on itegroitu emoon. löytyiskö apuja mistäpäin lähtee vikaa ettiin koneesta vai käyttäjästä. Kiitos!!!!!!
Onko windowsin mikseristä varmasti säädetty äänitys-puolen säädöt ja valinnat oikein, olethan huomannut että ne ovat eri välilehdellä kuin toistopuolen säädöt? Esim. GoldWave tarjoaa paremman VU-mittarin ja helpomman tasonsäädön, sillä voisi kokeilla, kun sen vielä ilmaiseksi voi hakea (shareware).
Joo olen huomannut myös nauhoituspuolen.Tutkin tässä vähän asiaa ja huomma menee näin: Jos äänilähde tulee kovalevyltä(mp3) niin mixerissä näkyy toiston puolelle liikettä "aalto" kohdassa,mutta nauhoituspuolella ei mitään eloa. Jos taas äänilähde tulee jommaltakummalta romppuasemalta(audiocd)niin toiston puolella ei näy missän mitään(vaikka ääni kuuluu), mutta nauhoitupuolella toimii waveoutmix,monomix ja lisäksi cd-ääni tai auxinput riippuen kummalla romppuasemalla soittaa(näin ne on kytkettynä piuhalla emolevyyn).Mutta silloinkin vain winampilla,winnin omalla cd-soittimella ei tapahdu mitään. Eli olen pystynyt audio cd:ltä nauhoittamaan jo ääntä kikkailemalla mutta ulkopulisesta lähteestä en edelleenkään saa mitään tulosta.Aika hämärää vai mitä,alan jo menettää epätoivoni.