Eli toisesta kaiuttimesta kuuluu hiljaisemmin ja ääni särkee. Johdot ovat hyvin kiinni. Koneessani on Asuksen emo, jossa integroitu äänipiiri. Mistäköhän mahtaa johtuu? Voin laittaa tarvittavia lisätietoja tänne...
Kyllä ovat tasan keskellä. Ihme juttu, ei oo ikinä aikasemmin käyny tämmöstä. Ainakin nyt tuntui kuulostavan oikealta, katsoin tuolta Speaker Settings-sivulta ja näytti että jostain kumman syystä vasemman kanavan volume oli pikkasen kovemmalla kuin toinen. No toivottavasti ei tulee enää tuota särkevää ääntä. Tietoja koneestani: Suoritintyyppi AMD Athlon XP, 2079 MHz (12.5 x 166) 2800+ Emolevy Asus A7N8X-X (5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, LAN) Piirisarja nVIDIA nForce2 400 Keskusmuisti 1024 MB (DDR SDRAM) BIOS-tyyppi Award (02/03/04) Liityntäportti Communications Port (COM1) Liityntäportti Communications Port (COM2) Liityntäportti Äänikortti nVIDIA MCP2 - Audio Codec Interface IDE-ohjain NVIDIA nForce 2 ATA Controller (v2.5) SCSI/RAID-ohjain A347SCSI SCSI Controller SCSI/RAID-ohjain D347PRT SCSI Controller Levyasema SAMSUNG SP1614N (160 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133) Levyasema ST380011A (80 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/100) Optinen asema AXV CD/DVD-ROM SCSI CdRom Device (Virtual DVD-ROM) Optinen asema Generic DVD-ROM SCSI CdRom Device Optinen asema HL-DT-ST DVD-ROM GDR8162B (16x/48x DVD-ROM) Optinen asema SAMSUNG CD-R/RW SW-216B (16x/10x/32x CD-RW) SMART-kiintolevyn tila OK
jos sul on ac97 äänikortti asennettu niin ota pois se taajuuskorjain!! toimi mulla sen jälkeen oikein kaikki
Homma ratkaistu. Palautin järjestelmän aikaisempaan ajankohtaan ja varmistin ettei ole päällekkäisiä codecceja ja nyt toimii taas oikein!
Mulla on sama ongelma. eikä mikään noista edeltävistä tunnu korjaavan tilannetta. mulla on RealTekin AC97 äänikortti. Mikä on vikana? kertokaa joku :S
Tuohon ongelmaan saattaa auttaa kun vaimentaa Linjatulon äänen voimakkuus valikosta. Nimimerkillä kokemusta on.
tjoo-o mutta se ei tunnu auttavan yhtään tilannetta.. koska toisesta kauittimesta kuuluu paljon hiljempaa ja se rikkoo ääntä.. että mikä v**** siinä on.?? ratkaisisiko uusi, ei integroitu emolevyyn, äänikortti kyseisen ongelman? ´