Eli oon toiminut tuon TV-out oppaan mukaan, jolloin sain kuvan näkymään täysin. Mutta ääniä ei kuulu, vaikka kuinka yrittäis. Johtuukohan se siitä että minun koneella ei ole äänikorttia vaan äänet tulee kovolta, kun kaijuttimet (5,1) ovat toimineet täysin niin en ole hankkinut äänikorttia, pitääkö se nyt hankkia vai mikähän on? Ainiin ole löytäny edes mistä pystyis muuttamaan noita ääni asetuksia tonne telkkariin.
Mitenhän nuo kytkennät on (eli näytönohjaimen kautta ei ääntä saa ulos toistaiseksi, vaan pitää äänikortin kautta siirtää ne joko vahvistimeen tai telkkariin erillisellä johdolla)? Jos koneessa on 5.1 kaiuttimet kiinni niin kyllä siinä äänikorttikin on (integroitu varmaan).
Juu mulla on erillinen johto noille äänille tietokoneesta televisioon. Se lähtee tästä koneesta tosta josta noi kajarin johdotkin, mutt ei toimi =(
Höh, mitenkähän mä oon oikein laittanu nämä johot kun katsoo tota telkkaria niin siitä tulevat äänet kuuluvat nyt myös tietokoneen kajareista, miten se sitten on mahdollista? Ja siis tietokoneen äänet eivät edelleenkään kuulu telkkarista.
Eli se vihreä Line-out liitin tietokoneen äänikortissa ja TV:n RCA audio sisääntulot on kytketty tuollaisella kaapelilla?
Joo melkein tollanen kaapeli. Eli nyt sain äänet kuulumaan ja kun laittaa elokuvan pyörimään bsplayerillä niin muut äänet kuuluu, mutta puhe ääntä ei kuulu ollenkaan, suut vaan liikkuvat, mikähän vikana?
AC3filter:in tai FFDshow:n asetuksista 2 kanava tila päälle. Koska TV:lle menee vain Stereo ääni tuolla kaapelilla.