Mulla ei äänet kuulu tietokoneen etupuolen ulostulosta. Takaa kyllä kuuluu. Äänet eivät ole toimineet sen jälkeen, kun mä koitin äänittää kitaransoittoa siten, että mulla oli kitaravahvistimen kuulokepaikassa kiinni audiopiuha, joka oli toisesta päästä koneen vaaleanpunaisessa sisääntuloaudiopaikassa, ja Audacityssä äänitys päällä. Ja kuten sanoin, koneen takapuolella olevasta ulostulosta kuuluu. Mutta kun pitäisi kuulua molemmista. Elikkä onko mitään ratkaisua tuohon? PS. Jos siitä nyt jotain hyötyä on, niin mulla on Fujitsu Siemensin Scaleo T kone sekä Realtekin AC'97 Audio.
Omassa FS Scaleo-P:ssä(2x semmosia) ei toimi molemmat (etu- ja takaliitännät) samaan aikaan eli heti kun laittaa etupaneelin johdon kiinni emolevyyn ei takaliitännöistä tule mitään. Ja kun ottaa sen taas pois alkaa takaa äänet kuulumaan. Eli ootko varma ettei oo se "etupaneelin" johto irronnut.
Hmm. Toimiikos sen paneeliin (johon sitä kitaran johdon toista päätä [pinkkiin reikään] kokeilit) esim. vihreä portti? Jos toimii, on todennäköisesti saanut liikaa virtaa ja sitten on joku kärähtänyt sieltä. Tämä on kyllä aika epätodennäköistä mutta kuitenkin.