1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Äänen ajastus ja textitys ongelma

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi v2v8 01.10.2006.

  1. v2v8

    v2v8 Guest

    Morjens. Voiskohan jollain olla apuja mulle,kun Ylen kanavilta tallennettujen kotimaisten ohjelmien ääni ei ole "synkassa" kuvan kanssa,vaan siinä on selvä viive.Eli ääni on myöhässä.Niin eikä ne tekstit näy ylen lähetäksillä mulla ollenkaan.Siis mitä teen? Heitänkö roskiin koko digikortin ja ne ohjelmat jotka tuli sen mukana.Oli se kuiteskin aika kallis toi pinnacle PCTV DualDVB-T Pro PCI . Kun ostin ton "härveli" ei kukaan maininnut noista ominaisuuksista.Valitanko johonkin?? Voi Voi Voi.
     
  2.  
  3. yogee

    yogee Member

    Liittynyt:
    01.08.2006
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Millä ohjelmalla olet katsonut niitä tallennuksia? Jos Windows Media Playerillä olet avannut niin kokeileppa Media Player Classic-nimisellä ohjelmalla ja katso että pätkiikö vielä.
     
  4. v2v8

    v2v8 Guest

    Olen katsellut tallenteita Pinnacle mediacenter ohjelmalla jolla se on tallennettu ja myös mukana tulleella mediamanageri ohjelmalla sekä ihan windows mediaplayerilla.Tietsikka on uusi(2kk) käyttis xp
     
  5. v2v8

    v2v8 Guest

    niin siis aina on samat kujeet sen ylen kassa.En oo kokeillu sitä classicia.Pitäskö se hankkii? vai olikos se jotenkia avattavissa?
     
  6. yogee

    yogee Member

    Liittynyt:
    01.08.2006
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  7. v2v8

    v2v8 Guest

    Niin avasin ohjelman......... No joo yhden ohjelman puolivälissä taitaa ääni ja kuva olla synkassa,mutta kuvan mittasuhteet on tosi aneemiset.Pinnaclessa on valittavissa kovalevyn siirtoasetuksissa seuraavat vaihtoehdot;
    alkuperäinen,DivX,Apple i pod,sony PSP,MPEG ja sen laatuna VCD DVD DVD longplay SVCD ja VCD Oliskos noista tietoa? Nämäkö vois vaikuttaa ylen juttuihin.Muilta kanavilta tallennteet toimii hienosti kaikilla soittimilta.????? Ja mites ne tekstit tulis?
     
  8. yogee

    yogee Member

    Liittynyt:
    01.08.2006
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sori vaikee sanoo tohon enää mitään enempää ku en tiedä sun kortista sen enempää. Jos toi sun korttis tukee DVB-tekstitysten nauhoitusta niin kannattaa tutustua ProjectX-nimiseen softaan. Sillä mä saan ainaki mun kortin (Anysee E-30 Plus) nauhoituksista erotettua videon, äänen ja tekstityksen "omaan raitaan".
     
  9. v2v8

    v2v8 Guest

Jaa tämä sivu