Mitä tehdä, kun äänikortti pitää hirveän rätinän musiikkia toistettaessa, ja pelejä pelattaessa. Mulla on tuo (saundplästeri) Creativen Digital 4.1, ja windowsin siihen pistämät uusimmat ajurit. Vika on winampilla, mediaplayerillä, ja sitten stereoilla tai kuulokkeilla kaikilla sama. Auttakaa joku pientä äänikortti-parkaa, tai se saa pajavasarasta aika tällin
Niin joo, tästä ongelmasta tekee sangen mielenkiintoisen se, että vika alkoi muutettuani uuteen asuntoon. Sitten, kun ostin uuden isomman kovalevyn, vika loppui asennettuani käyttöjärjestelmän uudelleen. Noh, kovalevyni hajosi, joten laitoin jälleen vanhan kovalevyni takaisin ja rätinä alkoi taas. Sen jälkeen sain uuden kovalevyn takuun takia, pistin sen masteriksi ja vanhan slaveksi niin se rätinä jatkuu.
Taidat olla itse jo vakuuttunut, että ongelmasi johtuu tuosta vanhasta kovosta. Koita siirtää se äänikortti mahdollisimman kauas tästä kovosta tai ota irti ja myy se pois. Muuta vaihtoehtoa ei tässä ny heti keksi.
Taidat olla itse jo vakuuttunut, että ongelmasi johtuu tuosta vanhasta kovosta. Koita siirtää se äänikortti mahdollisimman kauas tästä kovosta tai ota irti ja myy se pois. Muuta vaihtoehtoa ei tässä ny heti keksi.
En mä sitä vanhaa kovoa ole oikeastaan epäillyt. Se äänikortti kuitenkin toimi sen kanssa yli vuoden. Melkein puolitoista. Olen nyt miettinyt jos vaihtaisi BIOS:in mutta se on kuulemma aika riskialtis operaatio. Voi mennä koko laite mäsäksi sen jälkeen..