1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

µtorrentin lähetysnopeus

Viestiketju Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista -osiossa. Ketjun avasi meade 01.12.2010.

1. meade

meade Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moro.

Kyseisen ohjelman lähetysnopeus pyörii siinä 50kt/s - 100kt/s, vaikka olen laittanut lähetysnopeuden maksimiksi 5kt/s. Haluan jakaa vasta silloin kun olen sen kokonaan ite ladannut. Nyt kun se jakaa tuollaista vauhita niin latausnopeuskin on laskenut siinä maksimissaan 100kt/s. Normaalisti 300-600kt/s.

Mikä olisi paras lähetysnopeus säätö mun yhteydelle. [​IMG] Tuollaista nopeutta näytti, muuten en ole varma yhteyden nopeuksista.

2.  
  3. kaleppo

kaleppo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Warez is here no go.

Johtuisikohan ut:n sisäisistä rajoituksista millä estetään leechaaminen?

Ja kun totta puhutaan ni paskat sinä mitää jaa ku tiedosto o valmis,poliisien pelossa kuristelet uppikaistaa ja kitiset kun ei tavara valu.

Ja kun olisit vaivautunut ohjeet ut:sta lukemaan ni uppikaista rajoitetaan 80% maksimista.

4. meade

meade Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse asiassa kaikki on jaossa mitä olen ladannut, paitsi pysätyän ne silloin kun lataan jotain. Mitä se vaikuttaa rajotanki 80% vai 95%?

5. kaleppo

kaleppo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    LUE utorrentin ohjeet.

Sieltä löydät vastaukset kaikkiin kysymyksiin.

6. coocie98

coocie98 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voisin nopeasti vastata, että uusimmisssa utorrentin versioissa pitää erikseen ruksata täppä, että rajoitukset toimivat utp-liikenteessä. Liiskaaminen ei kuitenkaan nopeuta latauksiasi, sillä bittorrent-asiakasohjelmat on tehty itsekkäiksi. Ne suosivat vertaisia jotka jakavat eniten. Jos jakonopeudet hidastavat latauksiasi, niin määrittelemäsi uppiarvo on liian suuri. Laske se noin 85 % maksimista.

Sinun kohdallasi tuo 85 % on 85 Kbps, jos sinulla on 1M putki ulos.

PS: Liiskaajat hirteen ;)

Viimeksi muokattu: 02.12.2010

Jaa tämä sivu