1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

µtorrent vai BitComet??

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi BigEvil30 18.02.2006.

  1. BigEvil30

    BigEvil30 Member

    Liittynyt:
    18.02.2006
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Haluaisin vaihtaa BitCometin µtorrenttiin, mutta µtorrent lataa samaa torrenntia paljon hitaammin kuin BitComet (µ~4kiloa ja BC ~40kiloa/s). Mistä on kysymys? Auttakaa joku tietämätöntä konfiguroimaan µtorrent, BitComet liian raskas koneelleni.

    Telewell EA100b on ADSL-boksin merkki, jos väliä sillä.

    Kiitos jo etukäteen.
     
  2.  
  3. hannu80

    hannu80 Guest

    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 18.02.2006
  4. Greedo

    Greedo Regular member

    Liittynyt:
    16.06.2005
    Viestejä:
    204
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kumpi näistä ohjelmista mahtaa olla kokonaisuudessa parempi?
     
  5. LcD

    LcD Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    1,214
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No uTorrent ainakin ei syö läheskään niin paljon koneen tehoja kuin BitComet, ja kun asetukset on kunnossa, niin kyllä nopeudetkin saadaan kuntoon.
     
  6. Greedo

    Greedo Regular member

    Liittynyt:
    16.06.2005
    Viestejä:
    204
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Millaiset nämä asetukset olisivat?
     
  7. hannu80

    hannu80 Guest

  8. Greedo

    Greedo Regular member

    Liittynyt:
    16.06.2005
    Viestejä:
    204
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei tuon µtorrentin ohje ainakaan pahemmin minulla auttanut. Down nopeus pienenee ja uppi nousee. kun piennenän uppia saan enemmän irti downista. Mikäs tuo UPnP homma oikein on?
     
  9. hannu80

    hannu80 Guest

    Toi µTorrent ohje on tarkoitettu aloittelijoille jotka saavat "Connection Type" asetuksen
    avulla asetukset suurinpiirtein kohdalleen. Muuthan tietysti säätävät kokeilemalla oikean
    upload nopeuden asetuksiin eli:

    Options -> Preferences -> Network Options -> Global maximum upload rate (kB/s)

    Tuosta "UPnP port mapping" jutusta ei tartte välittää. Se on tarkoitettu niille Windows XP:n
    käyttäjille jotka eivät esim saa laitettua porttiohjauksia kuntoon verkkopäätteeseen.
     
  10. Euphobia

    Euphobia Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    173
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ite käytän µTorrenttia ja mulla on 1mb nettiyhteys ja tulee kokoajan 100kt\s. Oon säätäny Windowsin TCP/IP yhteyksien määrän 10 -> 99999999999. Raitoin µTorrentin uploadin 30kt\s. Nostin kaikkien yhteyksien maksimi määrän 500 ja laitoin enimmäis määrän torrentia kohden 90 yhteyteen. Säädin Aktiivisien torrentejen maksimi määrän ja Aktiivisien latausten maksimi määrän 100. Oon laittanu portiks: 57465. Ja aina, kun aloitan lataamaan torrenteja: Laitan torrentin asetuksista kaistankäytön: korkeaksi. Ja näillä asetuksilla on tullu niin kovaa kun voi tulla :)
     
  11. mihku

    mihku Regular member

    Liittynyt:
    14.08.2005
    Viestejä:
    149
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyselenpä taas hölmöjä, mutta: latasin utorrentin ja hyvin tuntui pelaavan, latausnopeuskin ihan ok. Haluaisin sen kuitenkin suomenkielisenä ja tässä menikin sitten sormi suuhun kun latasin sivulta kielipaketin, mutta en saa sitä toimimaan (muutin .txt-päätteiseksi ohjeen mukaan). Eli mihin hakemistoon se oikein pitää laittaa ja minkälaisen tempun vaatii että saa toimimaan?
     
  12. Euphobia

    Euphobia Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    173
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sen pitää olla samassa kansiosssa kun se µTorrent ja sen pitää olla tämmösessä muodossa esim. utorrent-1.4.2-beta-build-426.exe = utorrent-1.4.2-beta-build-426.exe.lang tai utorrent.exe = utorrent.exe.lang.txt
     
    Viimeksi muokattu: 19.02.2006
  13. mihku

    mihku Regular member

    Liittynyt:
    14.08.2005
    Viestejä:
    149
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    @Euphobia: Näin minäkin sen ymmärsin ja olen tehnyt eli laittanut samaan kansioon, mutta ei vaan toimi...? :/

    Edit: typo
     
    Viimeksi muokattu: 19.02.2006
  14. Euphobia

    Euphobia Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    173
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No noin se ainakin mulla toimii...
     
  15. Dezliur

    Dezliur Guest

    Ei mullakaan aluks toiminu, mutta tein vaan koko homman alusta ja poistin vanhan utorrent.exe.lang.txt ja sit rupes pelittään :)
     

Jaa tämä sivu