1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

µTorrent v1.8

Viestiketju Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista -osiossa. Ketjun avasi hebbu 14.08.2008.

1. 79atanos

79atanos Regular member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Pistin vasta äsken µT:n uusimman version todelliseen testiin, eli TPB:sta joku torrent, jolla jakajia vähän yli 4000 ja lataajia noin 1000. Nopeus näytti kyllä yltävän hetkellisesti tuonne 215k/s (2M netti). Nopeus kyllä seilasi siellä 100-200k/s välillä kun tarkat asetukset ovat hiukan taas hakusessa eikä hedarissa jaksa oikein käydä mitään säätelemään...

@kuhtis ja OneMember
    Mitenkäs, teittekö täysin "puhtaan" asennuksen vai vähän niinkuin vanhan päälle? Poistin ennen uuden asennusta kaikki µT:n kansiot mitä oli olemassa ja saman tempun tein myös Winukan rekisterille.

2.  
  3. OneMember

OneMember Active member

Kiitokset:
    44
    Pisteet:
    78
    Vanhan poistin alta ja poistin myös asetukset.

Laitoin uuteen samat portit ja laitoin ne uudestaan auki myös modeemista / palomuurista.

Pitää yrittää uudestaan kun saan oman koneen huollosta, kun ei tällä kannettavalla jaksa säädellä turhia ;)

Vanha toimii hyvin ja saa kelvata vielä viikon tai pari.

EDIT: @kuhtis
    Kyllä ymmärsin jo tuosta epäselvästä kysymyksestä tuon ja taisin vastata yhtä ympäripyöreesti.
    Minulla ainakin lataukset jatkui siitä mihin oli jäänytkin.
    (pakoitetun uudelleentarkistuksen jälkeen)

Viimeksi muokattu: 19.08.2008
  4. kuhtis

kuhtis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Asensin vanhan päälle.

Ja siis tuolla latauksien hävittämiskysymyksellä tarkoitin nimenomaan _latauksessa olevien_ torrenttien hävittämistä, en tietenkään niiden torrenttien, jotka olen jo ladannut.. Epäselvä minä :)

EDIT: Asensin 1.8.1 Beta-version 1.8:n päälle ja nyt toimii taas hyvin. Ongelma ratkaistu.

Viimeksi muokattu: 19.08.2008

Jaa tämä sivu