1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

µtorrent sekaisin?

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi DontSay 15.02.2007.

  1. DontSay

    DontSay Member

    Liittynyt:
    15.03.2006
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs olen aukaissut portin µtorrentille sitten kun teen porttitestin(siis sen onko portti aukaistu oikein) niin se välillä sanoo ok ja välillä error! eli se pomppii kokoajan ok:sta erroriin. Mikäs on vikana? Minulla on D-link 624+, mutta mitäpä se tähän asiaan liittyy pahemmin, jos kerta olen aukaissut portin.
     
  2.  
  3. opaaliola

    opaaliola Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    325
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis onko koko µtorrent edes toiminut sinulla ollenkaan?? Vai nyt yhtäkkiä alkaa herjaamaan tosta portista. Jos kerta olet vielä aukaissut (tai yrittänyt aukaista ;) ) portin, mikäpä siinä sitten. En osaa kyllä sanoa tuosta portista mitään. Luulen että ihan toimiva pitäisi olla.. Ehdottaisin koko roskan uudelleenasentamista tai liittymistä jonkun toisen torrent-ohjelman käyttäjäkuntaan. Btw itsellä ei µtorrentin kanssa ole ollut onkelmii. :) Odotahan vielä vinkkiä joltain viisammalta niin tulee asia hoidettua kuntoon.
    Peace.
     

Jaa tämä sivu