1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

µTorrent ongelma

Viestiketju Yleistä keskustelua P2P-ohjelmista -osiossa. Ketjun avasi JJ_Niemi 22.02.2009.

1. JJ_Niemi

JJ_Niemi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs:

µTorrent ei aloita lataamaan. Kaikki julkiset torrentit valittavat, että "Palvelin lähettää virheellistä tietoa. <NULL>"

Myöskään DHT ei toimi.

Käytössä on uusi, viime viikolla kasattu kone, johon on asennettu Xp pro.

Olen kokeillut avata portteja palomuurista, natista ja winukan palomuuri on pois päältä.

Olen aika kauan tätä softaa käyttänyt ja nettiäkin välillä joutunut säätämään, mutta kertaakaan ei oo tällästä ylitsepääsemätöntä tullu vastaan.

Kiitos, alkaa ideat loppua...

Viimeksi muokattu: 22.02.2009
  2.  
  3. Juce

Juce Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käyttävätkö ne kaikki toimimattomat torrentit samaa trakkeria? Kokeile imuttaa jokin Linux-image, jolla on paljon käyttäjiä, ja katso lähteekö DHT toimimaan sen imutuksen aikana.

(Hieman kuvaavampi otsikko olisi hyvä, sillä tällä alueella on ollut kaikenlaisia ongelmia µTorrentin kanssa.)

4. JJ_Niemi

JJ_Niemi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo huomasin tosiaan, että ne käyttävät kaikki piratebayn trackeria, mutta onko pb:llä sitten jotakin ongelmaa yhteyksissä, vai johtuuko tämä vain sitten minun koneestani.

5. Juce

Juce Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainakin itselläni trakkerit toimivat. Pääsetkö edes Pirate Bayn WWW-sivuille?

6. JJ_Niemi

JJ_Niemi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pääsen, mutta ei toimi vieläkään tuo trackeri. Olen kokeillut myös uitä sivuston torskia, mutta ei toimi.

Jaa tämä sivu