1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

µTorrent: Ei yhdistettävissä

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi tuhero 20.06.2006.

  1. tuhero

    tuhero Guest

    Elikkä hankin vähän aikaa sitten alla olevan koneen ja nyt on semmonen ongelma että µtorrent ei oo yhdistettävissä.

    Käytössä on Belkinin reititin mikä on rei'itetty asiaan kuuluvalla tavalla ja µtorrentissa on kyllä sama portti käytössä kuin minkä avasin.

    Windowsin palomuuri ON pois päältä joten ongelmat eivät johdu siitä..

    Itse motukassa ei ole minkäänlaista NATtia eikä sitä vanhallakaan koneella tarvinnut säätää jotta µtorrent toimisi.

    Virusturvana on Norton Internet Security 2006, siellä on µtorrentille valittu "Permit All".

    SILTI en ole yhdistettävissä, missä siis vika? Itse luulen että Norton on se joka niitä ongelmia aiheuttaa mutta en keksi miten/miksi. Enkä että miten pääsisin niistä eroon muuten kuin vaihtamalla virus softaa, mutta sitä jaksa tehdä....
     
  2.  
  3. bscd

    bscd Active member

    Liittynyt:
    02.03.2003
    Viestejä:
    1,947
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kai nortonin asetuksista on jotenkin suljettavissa tuo muuri kokonaan hetkeksi. Koita mitä µT sanoo muuri suljettuna.
     
  4. tuhero

    tuhero Guest

    Eipä ollukaan Nortonin vika.., vaan kun pistin UPnP:n pois päältä niin alko toimimaan :D
     
  5. ahtileh

    ahtileh Guest

    µtorrentt on exe tiedosto jonka pitäisi toimia tuossa kokoonpanossa ellet ole blockannut sitä nortonilla
     

Jaa tämä sivu