1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PSX pelit PSP CFW 6.60 pro c-2

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi microgen 09.11.2013.

  1. microgen

    microgen Member

    Liittynyt:
    07.04.2009
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro!

    Meikäläisellä on PSP 2004 PB TA-088v3 ja siin CFW 6.60 pro c-2.. Eli temp-hack, ei saa pysyvää hackiä.

    Kysyisinkin nyt tietääkö joku, et pystynkö pelaamaan PSX pelejä tällä CFW:llä ja miten asentaa? Ladattuani esim. Crash Team Racing (PS1) pelin emuparadisesta ja laitettuani sen GAME kansioon ilmoittaa PSP tiedoston olevan vioittunut.. Kattelin kaiken maailman sivustot läpi mut ykskään ei tarjonnu varteen otettavia neuvoja. Tän CFW:n ei pitäs tarvita mitn emulaattoria PSX pelien pyörittämiseen? Popsloaderiakin koitin asentaa, mut ilmeisesti tää vaatii PSP:n uudelleen käynistyksen aktivoituakseen ja samalla CFW katoaa.

    Etukäteen kiitoksia, jos viittitte vaivautua auttamaan tietämätöntä.
     
    Viimeksi muokattu: 09.11.2013
  2.  
  3. Kuvaputki

    Kuvaputki Member

    Liittynyt:
    12.11.2011
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei.

    Ainakin Playstation Storesta ostetut PSX-pelit eivät toimi PRO-C2:lla lainkaan. Tässä herää sellainen ajatus, että kannattaa alaspäivittää PRO-C:hen, sillä toimii kaikki hyvin ja vakaasti ainakin mulla.

    Onko se lataamasi peli EBOOT.PBP niminen tiedosto vai joku muu, kuten CTR.IMG? Jos on muu kuin EBOOT.PBP, niin se tarttee konvertoida PSX2PSP:llä EBOOT.PBP tiedostoksi. PSP:ssä pyörii kaikki PSX pelit ilman erillistä emulaattoria, siinä on sellainen sisäänrakennettuna jo vakiona. CFW mahdollistaa myös omien PSX kopioiden pelaamisen, toisin kuin OFW.
     
  4. microgen

    microgen Member

    Liittynyt:
    07.04.2009
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo tota tänää sattumalta kokeilin alaspäivittää ja valittin pro B-kybäsen, simple popsloaderilla konvertoin emuparadisesta lataamani crash team racing ISO:n eboot-tiedostoks, siirsin psp:lle ja kaikki toimii! Eli ilmeisesti ongelma on just pro C-2:ssa... Kummaa vaikka pitäs olla uusin päivitys.

    Tolla simple popsloaderilla pystyy konvertoimaan vaan yhen levyn pelejä.. Esim Resident Evil ja Final Fantasy yms muut isomman koon pelit tarvis sit ilmeisesti jonkun ohjelman multilevyjen konvertoimiseen. Onko ehdotuksia mikä ois hyvä? PSX2PSP?

    Kiitos avusta :)
     
  5. Kuvaputki

    Kuvaputki Member

    Liittynyt:
    12.11.2011
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hyvä että sait toimimaan. 2 levysii pelejä pitäs saada tehtyy PSX2PSP:llä (muistaakseni, en ole 100% varma). Jos levy täytyisi vaihtaa pelin aikana kuten Driver 2:ssa, niin siihen pitäisi saada jonkinlainen "Patch", jonka avulla levy 2:stä aloitettaessa ei tule ilmoitusta että pitäisi asettaa levy 1 ensin.

    Itellä on Driver 2, jonka 2 levy toimii PSP:llä. En kuitenkaan muista kovinkaan hyvin, miten patchin siihen laitoin, siitä on jo aikaa.

    YouTubesta tai Googlen kautta voi löytyä ohjeita tällaisiin kahden levyn peleihin :)
     
  6. microgen

    microgen Member

    Liittynyt:
    07.04.2009
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täytyypi katella miten toi onnistuu.. Tää modaaminen on jotenii paljon mukavampaa ku ite pelaaminen :D
     
  7. Kuvaputki

    Kuvaputki Member

    Liittynyt:
    12.11.2011
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jep. PSP on mielestäni paras laite. Itse käytän PSP:tä kokonaan viihdelaitteena (musiikki, netti, videot, pelit yms.). Sekoileva ja hidasteleva älypuhelin (kuten älypuhelimet yleensä) on vain soittamiseen, tekstaamiseen ja tukiasemana PSP:lle :D

    PSP:llä on myös hauskempi olla netissä kuin puhelimella, vaikka se hitaampaa onkin. Suosittelen myös ladata PSP:lle PSPKVM java emulaattorin, jossa Opera Mini selain ja monet muut Java ohjelmat ja pelit toimivat :)
     
  8. microgen

    microgen Member

    Liittynyt:
    07.04.2009
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aivan. Meikäläinen pitää psptä enemmän just pelivehkeenä.. Leffat musat yms kaikki koneella, muitikorttikin tosiaa vaan 2 gigaa enkä jaksa enää uutta hankkia. Oon kyl ite tykänny iphonest netin selaamiseen. Mites toi PS4? Meinaakko hankkia?
     
  9. Kuvaputki

    Kuvaputki Member

    Liittynyt:
    12.11.2011
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En oo itte ainakaan harkinnut PS4:ää. Oon kummiskin enemmän sellanen "retro" pelaaja joka pelaa kaikenlaisii SNES-pelejä (Super Mariot, Donkey Kongit yms.) mukaanlukien PSX-pelit, GBA yms.

    Itte oon muokannut Lunar Magicilla Super Mario Worldia, jonka kentät mun versiossa on älyttömän vaikeet. Niistä kaikist kentist on videoita YouTubessa. Tätä pelii voin pelata myös PSP:llä SNES-emulaattorin kanssa.
     
  10. microgen

    microgen Member

    Liittynyt:
    07.04.2009
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ite kans tykkään iha älyttömästi snes peleist ja just donkey kongist, oli mulla hetken aikaaki euphorian emulaattori mut tuntu et siinä ei oikee saanu frameja kohalleen tai sit niitä piti muokata jatkuvasti et sais pelistä sujuvan. Se söi aika paljon sitä peli-intoo.. Lueskelin et ei sellasta täydellisesti toimivaa snes emulaattoria olekaan ... Mgs on iha ykkönen mitä tulee noihin, jo vois sanoa retropeleihin! Ps4 hankin ku oon kova hakkaa urheilupelejä lavereiden kans netis ja fifat ynnä muut änärit tulee koluttua läpi.
     
    Viimeksi muokattu: 10.11.2013
  11. Kuvaputki

    Kuvaputki Member

    Liittynyt:
    12.11.2011
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jep, kaikki SNES-pelit ei toimi 100% täydellisesti. Ainakin mun mielestä paras SNES-emu PSP:lle on Snes9xTYLsmcm Test 5 27/05/08. Joissakin ei toimi WLAN-kaksinpeli (netplay), ja jotkut pyörittävät peliä hitaammin. Edellä mainitussa emussa toimii pelit paremmin kuin Snes9xTYL emussa, jossa ei ole perässä smcm kirjaimia. Myöskin WLAN toimii.

    Urheilupeleistä tuli mieleen, et on aika reikoist et Fifa 14 on myös tehty PSP:lle, ja jopa PS2:lle, kun ajattelee et niihin ei enää tule niin paljon pelejä, varsinkaan PS2:lle. Täytyy sanoa et aika monelle alustalle noit Fifa pelejä on tehty.
     
  12. microgen

    microgen Member

    Liittynyt:
    07.04.2009
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tekevät kyl kaikille mahollisille alustoille, vaikkei mun mielestä tarvetta oliskaan. Esim. just psplle ja ps2lle ei tehä juuri mitn muuta ku päivitetään joukkueet, ei juur mitn parannuksia grafiikkaan/pelattavuuteen. Siks lähinnä hommaan uusimmaan alustan et pelikokemus paranee :) onneks uudet alustat on toistaseks tullu nii harvoin ku kuuden vuoden välein :D mites ookko saanu ps2 pelejä toimimaan pspllä?
     
  13. Kuvaputki

    Kuvaputki Member

    Liittynyt:
    12.11.2011
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu se on hyväkin, ettei tule joka vuosi uutta alustaa. Muuten ei pysyisi perässä ja joutuisi jatkuvasti hankkimaan uuden :) PS2 pelejä ei mun tietääkseni saa lainkaan PSP:lle, Vitallekaan ei kuulemma ole edes tulossa PS2 emulaattoria.
     
    Viimeksi muokattu: 11.11.2013

Jaa tämä sivu